moški – ah, lari fari

Uvidevnost je, kar se mene tiče, ena najpomembnejših lastnosti človeka. Da veš, kaj točno se v določeni situaciji spodobi narediti, da znaš prebrati čustva in hotenja ljudi okoli tebe, da na splošno veš, kako reagirati v določeni situaciji. In ko opazujem svet okoli mene, vidim, da so uvidevnosti najmanj zmožni moški. Mogoče je to zaradi drugačnega gledanja na svet pa tudi mogoče drugačnega zaznavanja čustev, ampak kar včasih doživim, je prav na ravni neverjetnega. Poglejmo recimo primer določenega osebka moškega spola. Ta osebek dobi novo službo v kolektivu, ki že nekaj časa dela skupaj in so tako navajeni na določene stvari v času njihovega dela. (naj na tem mestu povem, da je podobnost z resničnim življenjem zgolj naključna). Ta osebek dobi najprej naloge, ki jih pač dobi nekdo, ki prvič pride v službo. Tiste, ki jih noben drug noče opravljati ali pa takšne, ki so še posebej dolgočasne. Osebek še nima gesla za komp in tako cele dneve samo prelaga papirje za svoji mizi. Jaz, dobra oseba, se ga usmilim, in mu ponudim, da se lahko logira z mojim uporabniškim imenom, da se vmes malo sprosti z internetom. Vse dobro, vse prav. Potem osebek kar naenkrat vpraša, če nas moti, če posluša svojo glasbo. Seveda rečemo, da ne, mislimo pa seveda si: kdo za vraga si ti, da prideš v nov kolektiv, pa boš kar svojo glasbo vrtel. Seveda jo je. In to tako na glas, da ni bilo mogoče poslušati nič drugega. Uvidevnost? Pa niti ne. Pa mu rečeš enkrat, pa mu rečeš drugič. Nič. Ni učinka. Potem so zraven še druge stvari. Če sem jaz tako dobra, da ti dam svoje geslo, kako za vraga si upaš vsakič znova me odlogirat iz facebooka in podobnih stvari. Meni je to nesprejemljivo. Ponudiš prst in ta moški zagrabi celo roko. Pa še nogo zravn. Halo?! Uvidevnost much? Pa to še zdaleč ni vse, pa on še zdaleč ni edina oseba moškega spola s tako nizko stopnjo uvidevnosti, ampak če bi želela iti dalje, bi lahko pisala dneve in dneve. Naj bo to le opozorilo za vse osebke moškega spola, naj le malo pogledajo okoli sebe, ker se svet navsezadnje ne vrti le okoli njih.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

