živeo gruvlend!

Grizem se v jezik in vzemam nazaj vse, kar sem v prejšnjih postih dobrega rekla o Jinxih in skupini Eva. Skupina Zemlja gruva oboje poseka na celi črti in ne samo to, oddaljuje se od njih s hitrim korakom. Zemlja gruva je s svojim albumom naredila, kar bi si Jinxi  s svojim svežim albumom lahko samo želeli. Diksilend ni Gruvlend, Diksilend si lahko samo želi biti tako dober, skupina Eva, ki edina predstavlja slovenski funki stil, pa zaenkrat lahko le z odprtimi očmi sanja. Zemlja gruva so me presenetili in osvojili. Cel koncert so me srbele pete, poplesavala sem v poletnem ritmu, ob pogledu naokoli pa sem opazila, da še zdaleč nisem edina. Ko na gruvi sceni uživajo tudi takšni, ki skupino prvič čujejo, potem lahko brez skrbi sklepamo, da gre za nekaj resnično dobrega. Skupina je resnično zabavna, prav vidi se, da na odru uživajo, da resnično radi delajo to, vsak od pevcev ima svoj poseben karakter, trobentači so fajn dečki, vse skupaj pa deluje tako osvežilno in poletno, da sem si vse skozi predstavljala, da pomigavam z boki na neki plaži v Karibih. Če je to novi zvok Beograda, naj se nadaljuje in nadaljuje. Gruvlend je dežela vseh nas, ki v gruvi glasbi uživamo. In kaj je navsezadnje lajf drugega kot nenehno uživanje ob dobrih stvareh.
This entry was posted in Mjuziq. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

