White Lies, Kino Šiška

Že zdavnaj sem hotela nekaj napisati o koncertu White Lies, a sem se vseeno odločila, da stvar malo prespim in potem napišem utemeljen sestavek o koncertu, ki se je v torek zgodil v Kinu Šiška.

White Lies sem prvič spoznala lanskega avgusta, ko sem bila na koncertu Coldplay in so bili njihova predskupina. Za skupino sem večkrat že slišala, saj so se tisto poletje pojavljali na skoraj vsakem festivalu, a vseeno se mi jih kar ni in ni dalo prečekirati. Ko pa so začeli igrati kot predskupina, sem kar onemela. Bili so odlični, kar je kar presenetljivo, ker včasih so skupine na takšnih velikih koncertih bolj kot nujno zlo, ki ga moraš dati skoz. No, oni so takrat kar lepo podžgali publiko in takoj, ko sem prišla domov, sem preposlušala njihove pesmi. 
Na njihov koncert sem hotela že letos spomladi na Dunaj, a mi ni uspelo, sem bila pa toliko bolj navdušena in presenečena, ko je Kinu Šiška uspelo jih pripeljati v slovensko prestolnico. Koncerta sem se veselila že nekaj časa prej, saj skupina velja za dober koncertni bend in kar nisem in nisem mogla pričakat dneva, ko bodo končno nastopili. Nad koncertom sem bila navdušena, pevec je dobro opravil svojo nalogo, publika je več kot očitno uživala, tudi ozvočenje, ki kdaj pa kdaj zelo nagaja, se mi je, kjer sem stala jaz, zdelo čisto solidno. Publika je skakala in prepevala najbolj poznane pesmi, mogoče nas je skupina s kakšno novo pesmijo uspavala, a vseeno se mi zdi, da se je najnovejši single Bigger than us že kar prijel in tudi meni je že nekaj dni prej ostal v ušesu. Koncert je bil dober, vseeno pa mu je mogoče manjkal kakšen moment, takšen presenetljiv, ki bi koncert naredil edinstven in nepozaben. Pevec se s komunikacijo s publiko ni kaj dosti ukvarjal, bil je bolj tihcen, kar je kar škoda, ker se je videlo, da publika uživa. Če bi jaz prišla v neko neznano državo in ugotovila, da publika dejansko zna na pamet moje komade, bi bila neznansko navdušena in to svoje presenečenje tudi pokazala. But that’s just me, oni imajo pa svoj način, ki je glede na število oboževalcev, ki so si jih pridobili, očitno uspešen.

Kino Šiška je spet uspešno izpeljala koncert in privabila k nam bend, za katerega sem še nekaj časa nazaj mislila, da to pri nas ni mogoče. Ampak očitno je! Upam, da je to znak, da nas v prihodnjem letu čaka še več takšnih koncertov, ker v letošnjem so nas z dobrimi kar razvadili. No, če je Ljubljančane sploh možno še bolj razvaditi. Resnica pač je, da se pride v Kino Šiška dosti ljudi samo pokazat. Ampak raje imam te, ki se pridejo na White Lies pokazat, kot pa tiste, ki plačajo 100€ za koncert Kings of Leon na Dunaju, ne pridejo oz. ne poznajo pa White Lies, kakšni fejkerji!

This entry was posted in Mjuziq. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

