I’m laughing at clouds so dark up above

Sedela sva tam v parku, na tisti najini klopci ob vodnjaku, kot že ničkolikokrat poprej. Sedela sem ti v naročju, najine dlani so se prepletale, gledala sva si v oči in mežikala, se nasmihala drug drugemu in sramežljivo sem pa tja odvrnila pogleda. Bila sva še otroka, a vseeno je bilo med nama več kot samo prijateljstvo, bila je tista nežna prva ljubezen, še čisto platonska, a ravno zaradi tega sveža in nepokvarjena. Odkrivala sva drug drugega, odkrivala sva naju, odkrivala sva ljubezen. Brez poljubov, a vseeno nežno, so minute vseeno hitro bežale, drug drugemu sva se smejala in drug drugega sva zabavala. Vse je bilo novo in vse je bilo tako presneto lepo. Šepetala sem ti v uho in ti si me ščipal v lička, govorila sva bedarije, ki so bile smešne le nama. Čas v parku je minil, odrasla sva, nekje na poti sva se ločila, a včasih sem kljub vsemu pomislila, da se nekoč spet srečava, da se nekoč najina pot spet združi in da skupaj nadaljujeva. To seveda ni možno, je nepredstavljivo in tako pač je, ko se življenja enkrat ločijo. Kljub vsemu ostaja vesel spomin na ljubezen, ki ji ni bila nobena druga podobna, na ljubezen, ki je bila tako preprosta in nepokvarjena, na ljubezen, ki jo mora vsakdo doživeti, da lahko reče, da je resnično živel. Zdaj se spet srečava po toliko in toliko letih. Strmim v tvoje velike rjave oči in se nasmehnem, ko pomislim, kako preprosto je bilo, ko smo bili mlajši in nismo čutili nobenih pritiskov. Spomnim se najinih pogledov in spomnim se prepletenih dlani. Spet se nasmehnem. Vprašaš, čemu se smejim. Na hitro si nekaj zmislim. Najina zgodba se je že davno končala, vsak plete svojo zgodovino nekje drugje, vsak uživa v drugi ljubezni. Kljub vsemu kdaj pa kdaj še vedno pomislim nate, na naju, na lepe spomine, ki so naju oblikovali in ki so oblikovali najini življenji. Srečna sva bila takrat in srečna sva sedaj, pa čeprav ne drug z drugim.

Všeč si mi takšen, kot si.

Všeč si mi s svojimi hrapavimi dlanmi.

Všeč so mi tvoje temne oči

in všeč mi je, kamor naju življenje vodi.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Oddajte komentar

