nekaj pa je še takih ljudi, ki se jih človek razveseli

Če bi me obiskal kakšen prijatelj iz tujine in me prosil, naj mu pokažem nekaj tipično slovenskega, ne bi dolgo razmišljala, peljala bi ga na koncert Vlada Kreslina. Ker to je, kar on predstavlja, tako si jaz predstavljam nekaj slovenskega, tako se jaz počutim, ko poslušam njegove pesmi. Saj ne rečem, kdaj pa kdaj mi gre tudi pošteno na živce, same pesmi o rekah in drevesih in navadnih ljudeh, a vendar a ni ravno to tisto, kar najbolj predstavlja našo državo? Kljub vsemu še vedno, kadarkoli se pojavi na odru, deluje kot kakšen navaden prebivalec Beltincev, njegove pesmi pa dajo občutek, kot da se vse skupaj dogaja sredi kakšnega polja, nekje ob reki pod senco dreves. Čuti se ponos, čuti se ljubezen do dežele. Daleč je njegov rojstni kraj, ampak on bo tudi čez nekaj let še vedno tukaj stal.

Mogoče je bil ravno zaradi tega, kar Kreslin predstavlja, njegov prejšnji album Cesta takšen presežek. Ne v smislu, da Kreslin prej ni bil zmožen napisati dobrih komadov, Cesta je bila pač odmik od njegovih standardnih pesmic in čisti užitek. Vsaka pesmica s svojo zgodbo in vsaka pesmica boljša od prejšnje. Par pesmic je bilo čisto presenečenje in jih mogoče niti ne bi pričakovali od Kreslina. Album je bil prava osvežitev in morda tudi zato tako uspešen. Ravno zaradi tega sem bila mogoče nad novim albumom Drevored kar malo razočarana. Že tako sem potrebovala nekaj časa, da sem ga poslušala, in moram priznati, da mi na prvo poslušanje ni kaj dosti pesmi ostalo v spominu. Nekako zato sem hotela napisati kar negativno kritiko, a sem se vgriznila v jezik in premislila. Mar ni album prav tipično Kreslinovo delo? Pesmi o naravi in ljudeh. Sicer mogoče brez večjih presežkov, ampak kljub temu smo dobili, kar smo od njega pričakovali. Album, ki ga bomo vseeno preposlušali, ker gre za Kreslina in ker njegova glasba sem pa tja super zapaše. Ker lahko ob njegovi glasbi zraven zadišijo drevesa, ker te njegova glasba spomni na prijatelje in ker ti je zaradi njegove glasbe toplo pri srčku.

Moja najljubša s cd-ja:

EDIT: Vsi, ki vas na moj blog zanese zaradi pesmi Vlada Kreslina v naslovu tega posta, to je pesem, ki jo iščete (Vlado Kreslin-Ena Pesem):

This entry was posted in Mjuziq. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

