bigger than us

Danes sem prečekirala, kaj se kaj posluša v teh dneh. Skoraj sem bruhala! Ne vem, kaj točno je bilo huje, Firework Katy Perry ali Time Black Eyed Peas. Kako lahko to uspe in ima po petdeset milijonov ogledov. Resno, naj mi kdo pove, to je dejansko nekomu všeč? Pa nimam nikakršnega odpora do popa, kako le, saj pa razumem mlajše generacije, ko pa smo tudi mi poslušali razne Backstreet boyse in Caught in the Act. Ampak tole, tole, pa saj ni niti besed. Proti tema dvema še Justin Bieber zveni dejansko sprejemljivo. Pa sem prav z nekim zanosom poslušala obe, sem si pač mislila, toliko ljudi vendar ni v zmoti. O, pa so. Kakšen bulšit je to, da sem jaz še kar v šoku. Če k temu dodamo še kakšne Rihannine jajce pa Bruno Mars je tudi v tem košu, je sploh še upanje za mladino? Prav ne predstavljam si, da si nekdo dejansko to da poslušat in v tem uživa. Ker jaz dejansko celo težko ločim vse naštete pesmi, ker majo vse isti ritem, mislim, v danšnjem času je očitno najbolje, da zveniš kot David Guetta in zmaga je zagotovljena. Pa kaj potem, če zveniš kot vsi ostali, glavno, da si zvezda za milijone otrok, ki o glasbi nimajo pojma. Tudi mi smo skozi leta prerastli svoje pop idole, je pa res, da večina ljudi nikoli skozi življenje ne neha poslušat sranje. In tako pridem v soboto zvečer v zadnje čase najbolj popularn lokal v Celju, tam se pa vrti Tek je dvanajst sati ET. In da potem kolegica s prezirljivim glasom še doda Veš, ne vrtijo vsepovsod indie pa tudi na tako glasbo se da uživat. Ja, se da, če v lajfu nisi poslušal ničesar drugega in malo bolj zahtevnega, jaz pa raje zakopljem glavo v zemljo, kot pa da sem prisiljena poslušat to. Pa da spijem deset pirov pa deset vodk preko ne bi prekrilo te žalosti od pesmi. Očitno sem prerasla čase, ko sem se lahko naplesala tudi na tak bulšit, glede na to, kako je življenje kratko, ga bom raje izkoristila za boljšo glasbo in ne bom dragocenih minut zapravljala za ušive ničvredne pesmi. Glasba je navsezadnje preveč pomemben del življenja!

This entry was posted in Mjuziq. Bookmark the permalink.

Oddajte komentar

