winter wonderland

Vedno sem bila prepričana, da je največji sovražnik božiča Grinch. Pha, niti slučajno! Največji sovražnik decembrskih praznikov so ljudje sami! Ponudiš jim praznike pa darila pa sneg pa lučke pa kuhančka, a ljudje se samo še pritožujejo. Ne nehajo in nehajo. Namesto da bi uživali v mesecu, ki mu noben ni enak, namesto da bi uživali v prazničnih kosilih, v sladkih besedah, v lepih pogledih, v veselih pesmicah, v lepi okolici, je človek deležen samo grdih pogledov, tečnih ljudi, depresivnih misli. Mislim, halo, kdorkoli mi še misli težit glede snega, naj se lepo obrne in ne govori z mano naslednje tri mesece. Vsako leto imamo sneg, a se ljudje še vedno niso navadili. Čemu vsakoletno pritoževanje? Ja, sneg je, in ja, bil je tudi prejšnje leto pa leto prej pa vsa leta od kar smo se rodili. Ja, čisto vsako leto. Če vas vsako leto tako preseneti, da moram jaz poslušati vaše nerganje, potem ste resno moteni. Vi  vidite kidanje pa plundro, jaz vidim najlepši letni čas! Zakaj torej še vedno zapravljate moj čas? Če nimaš ničesar lepega povedati o snegu, potem gotovo v tem času ne pašeš v mojo družbo, ker vidim, da nisi opazil, da jaz preprosto ljubim sneg in božič. December je poleg junija moj daleč najljubši mesec, ki se ga veselim že dolgo prej, zato resno ne rabim faking Grinchev okoli sebe. Poskusi s hibernacijo, mene in moje veselje pa pusti nedotaknjena, velja?

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Oddajte komentar

