Kranj

Nadaljevala sem svoj pohod po Gorenjski, natančneje – odšla sem v Kranj. Ne vem točno, kaj sem pričakovala, ravno navdušena pa po potepu tudi nisem bila. V Kranju sem sicer že večkrat bila, a dlje kot do dvorane na Planini nisem prišla. In če se je kdo tam slučajno že potepal, potem ve, da tam razen blokov kaj več ni. Ravno zato me je stari mestni del toliko bolj mikal, hkrati pa sem mesto vse skozi primerjala s Celjem, saj sta si po velikosti skoraj tam-tam, včasih nekateri celo trdijo, da je Kranj večji. No, danes sem spoznala, da velikost niti ni kaj dosti pomembna, Kranj me je pač pustil hladno. Staro mestno jedro je simpatično, tudi nekaj mega trgovin sem obiskala, o katerih lahko v Celju samo sanjamo, a vseeno celotno mesto deluje zmedeno in sivo. V Celju je vse tako preprosto, staro mestno jedro je strnjeno in leži ob reki Savinji, ki je zelo pomemben del kraja. Da o naravi, ki obdaja mesto ne govorimo in brez česar si mesta niti ne da predstavljati. In karkoli imamo kdaj povedati o Šrotu, utihnimo in si priznajmo, da je nekaj naredil iz našega mesta. Super knjižnica, nova tržnica, urejene ceste, nakupovalna središča na kupu, industrijska cona, ki ne moti mestnega vrveža. Zdi se mi, kot da Kranju vse našteto manjka. Ne rečem, tudi v Celju stari mestni del umira na obroke, a realno gledano, vse ostalo kar dobro funkcionira, ne bom pa trdila, da mogoče ne gledam malce subjektivno, saj Celje je in ostaja moje domače mesto, Kranju bom pa seveda še ponudila kakšno priložnost in čakala, da me preseneti in osvoji.

This entry was posted in Potovanja. Bookmark the permalink.

2 Responses to Kranj

  1. Nina pravi:

    Ej mamo novo knjižnico, k bo kmalu končana…bo pa najlepša v Sloveniji 😉

  2. frutina pravi:

    hehe ka res? vidiš, to mi pa moj gorenjc ni povedu 🙂

Oddajte komentar

