Can you imagine?

Kar naenkrat je vse potihnilo. Glasov ni bilo več, kričanje je prenehalo. Mar to pomeni, da gredo sedaj nad mene. Stala sem v kotu, zavesa me je nekako zakrivala, nisem upala dihati. Je morda zdaj pravi trenutek, da končno pobegnem, da se rešim te hiše in norih ljudi. A kako naj to storim, ko pa imajo vendar mojega najboljšega prijatelja Tomija. Zaskelelo me je po celem telesu, ko sem pomislila nanj. Ja sploh še živ? Le kaj so mu naredili. Vse skupaj ni minila niti ena ura, odkar sva prestopila prag hiše, a vse skupaj se mi je zdelo kot cela večnost. Če se kdaj rešim, obljubim, res obljubim, svečano, da ne bom nikoli več radovedna. Radovednost prinaša le težave, saj sem bila jaz tista, ki sem težila in težila s to hišo. Kako je lepa, zanimiva, oh in sploh navdušujoča, pa saj noben ne živi notri, daj, pojdiva vsaj pogledat. Zdaj pa imava pravo malo katastrofo. Kako naj se sploh vrnem domov brez Tomija. No, kako naj sploh rešim sebe, bi bilo boljše vprašanje. Usta sem imela že vsa suha, ustnice pogrizene, mravljinci so mi gomazeli po cele telesu, ta tišina pa me je vedno bolj ubijala. Kaj se dogaja? Ne morem več čakat, res ne morem. Grem, zdaj je pravi trenutek pa naj bo in se zgodi, kar se mora. Čisto, čisto potihoma sem odgrnila zaveso, niti premaknila se še nisem, ko sem na drugi strani sobe zaslišala šum. Vame se je zazrlo pet parov vranje črnih oči in ena par rahlo prestrašenih. Tomi! Čarovnice so se zazrle vame, največja izmed njih se je rahlo zravnala in takoj sem začutila njeno moč. Pozdravljena, Tina, smo mislili, da se nam ne boš nikoli pridružila!

No, ja, ni ravno resnična zgodba, kaj lahko pa bi bila. Si mar ne predstavljate, da bi se v tej super hiški lahko dogajale kakšne zanimive reči? Hiška ni ravno art-deco, izgleda pa pravljična. Všeč mi je!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to Can you imagine?

  1. Daša says:

    veš na kaj me je tole spomnilo? na zbirko “kurja polt”🙂
    všečno!

  2. frutina says:

    kaj je že to blo?vem, da poznam, sam se ne morem čist spomnt

Leave a Reply

