Decembrska Praga

Dejstvo je, da mesto resnično spoznaš, ko ga obiščeš nekajkrat, a še takrat je potrebno kar nekaj časa, da ga resnično začutiš. Prvi obisk je še vedno zelo poseben, saj takrat najbrž odkriješ vse glavne znamenitosti in brziš od ene do druge. Ko to storiš, ti ob naslednjem obisku mesta ostane le še to, da se vanj poglobiš in ga vidiš še s kakšne druge perspektive.

V Prago sem si želela že dolgo časa, ravno tako kot sem nekaj let načrtovala obisk Amsterdama. Oboje mi je letos uspelo, v Pragi pa sem bila mesec nazaj celo že drugič v enem letu. Ko sem jo obiskala prvič, smo seveda krožili po glavnih znamenitostih. Vsakdo najprej seveda odide na Stari mestni trg, kjer je poleg ogromnega trga še nekaj drugih znamenitosti, ne sme pa se seveda zmuditi dvanajste ure, ko se v katedrali zamenjajo apostoli. Od trga se je preprosto sprehoditi do reke Vltave in nadaljevati peš ob njej ali z ladjico po njej. Razgled je ves čas čaroben, družbo ti sem pa tja dela kakšen labod, tebi pa ne preostane drugega, kot da občuduješ most za mostom dokler ne prideš do Karlovega mostu. Sprehod čez Karlov most in že smo na Hradčanih. Streljaj stran je še Petryn hrib in pa tudi Plešoča hiša. Praga ponuja mnogo stvari, a vsekakor se med sprehodom po znamenitostih ne pozabite okrepčati s pivom. Saj veste, ko si v Pragi, delaj kot delajo Pražani.

Ob drugem obisku pa ne pozabite na preprosto uživanje, ogled znamenitosti, muzejev in galerij, za katere vam ponavadi ob natrpanem prvem obisku zmanjka časa. Zase lahko rečem, da tudi drugi obisk ni bil nič manj lepši, mogoče sem celo bolj spoznala pravo Prago in ni vrag, da se spet ne vrnem. Če ne drugače k prijateljici, ki bo nekoč postala pristna Čehinja in Pražanka. Tokrat nama je uspelo obiskati Design Market, kjer so se v stari opustošeni zgradbi zbrali češki ustvarjalci, vsako nadstopje je bilo posvečeno svoji tematiki-eno knjigam, drugo dodatkom, tretje tekstilu. Lično opremljena notranjost, lepi izdelki, dobro belo vino – povzetek.

Naslednji dan nama je uspelo obiskati Dox – muzej posvečen sodobni umetnosti, kjer so ravno gostili super, a za najin okus še premajhno razstavo o street artu. Dox je ogromna zgradba, vsak delček pa je zapolnjen z umetnijami domačih ustvarjalcev. Ko tako sredi vsega skupaj sediš na beli kavi, ne moreš, da ne bi pomislil, kdaj bo kaj takšnega nastalo tudi v Ljubljani. Ob drugem obisku seveda nisem mogla več izpustiti zidu Johna Lennona, da pa bi bilo veselje še večje sem končno dobila tudi ploščo Sgt.Pepper’s Lonely Hearts Club Band. Všeč mi je, da se v Pragi še najdejo trgovinice s ploščami, da stare opustošene zgradbe delujejo tako prijetno, ko jih zavzamejo umetniki, izdelki in barčki, všeč mi je, da se v mestu še najde cela množica super trgovinic. Praga je super mesto, kjer vsakdo lahko najde kaj zase. Jaz sem našla street art, Johna Lennona, Dox, Sgt. Pepper’s, Skull Candy slušalke, langoš in še množico drugih stvari, kaj pa ti?

This entry was posted in Potovanja. Bookmark the permalink.

2 Responses to Decembrska Praga

  1. Daša says:

    come back soon !

  2. frutina says:

    ur fast🙂
    i will for sure!

Leave a Reply

