Leto koncertov

Leto 2010 pač ni bilo niti slučajno slabo leto. Mogoče celo spada med moja najboljša leta do sedaj, kar pa lahko trdim za skoraj vsako leto po končanju igranja rokometa. Zna biti, da se mi je takrat odprla čisto nova perspektiva in od takrat uživam čisto vsak dan in poskušam izkostiti res čisto vse, kar mi življenje ponuja. Mar ni to najboljša strategija za življenje? Tukaj in zdaj, nikoli ne veš, kdaj bo naslednja priložnosti. Res je, za vsako stvar obstajajo plusi in minusi, slabe in dobre stvari, a raje se imam fino en dan, pa potem razmišljam, kako naprej, kot pa da vsega skupaj niti ne doživim. Za leto 2010 lahko z lahkoto trdim, da je bilo to leto koncertov. Podobno je bilo tudi leto 2009, vse skupaj se je očitno samo nadaljevalo. Letos sem ponovno ugotovila, da ljubim koncerte, da je to najboljša in meni najljubša sprostitev in le žal mi je lahko, da jih nisem tako pogosto obiskovala že prej. Seveda se za to zapravi nekaj denarja, a vseeno ga veliko raje zapravim tako, kot pa da grem žurat po Ljubljani, kjer je čisto vedno enako in dolgočasno. In če se po medijih že pojavljajo lestice najboljših izvajalcev, pesmi in koncertov, moram tudi jaz malo pobrskati po glavi, kateri so bili moji najljubši koncerti letos. K temu je seveda potrebno povedati, da se moji najljubši koncerti najbrž razlikujejo od koga drugega. Razlogi so čisto preprosti. Večina na koncertih ocenjuje le izvedbo in pristnost le-te. Jaz pa si koncerte zapomnim, če se zgodi kaj posebnega. Ni mi všeč, ko vidim, da nekdo koncert vzame kot še enega na dolgi turneji. Všeč mi je, ko vidim, da se na odru dejansko uživa. Če uživajo oni, uživam tudi jaz. Poglejmo recimo koncert U2 predlani v Zagrebu. Rada jih imam, res jih imam, izvedba je bila perfektna, ampak vse skupaj je bilo tako sterilno, da je bilo že skoraj dolgočasno. Torej, katere letošnje koncerte si bom zapomnila za vedno?

1. Koncert Eda Maajke. Ko uživaš v prvi vrsti, Edo ti pa vzame mobitel in se posname, veš, da tega koncerta še dolgo ne boš pozabil. In posnetek bo trajal večno! Kaka faca!

2. Koncert La Roux mogoče ni bil najboljši koncert, kar sem jih kdajkoli videla, a kljub temu je bil lanski dan žena en boljših ever. Najbolje je na dan žena šopingirat in obiskovat koncerte! Dobra volja zagotovljena!

3. Florence v Kino Šiška. Ja, ok, tonsko je bilo totalno poden. Ne samo, da se dostikrat na odru ni nikogar slišalo, še mikrofon je dvakrat crknil. Ampak ravno to je bilo najboljše. Ko je mikrofon crknil, je celotna dvorana začela peti in to niti niso bile njene najbolj znane pesmi. Takrat sem ugotovila, da še obstaja upanje za Slovence!

4. Nouvelle Vague. Norci, kaki norci. Eden boljših koncertov letos v Kino Šiška! Kakšen žur so naredili, pevka je bila pa tako simpatično utrgana!

5. Gossip v Križankah. Mogoče vzdušje ni bilo tako dobro, kot bi si Gossip zaslužili, je pa Beth kljub temu dokazala, da je prava frontmenka. Gobčna in divja. Da o sprehodu skozi publiko niti ne govorimo.

6. Jack Johnson v O2 v Londonu. A dream come true. 23000 ljudi, jaz pa v drugi vrsti, pred mano pa Jack, ki sem si ga želela videti že toliko časa. Koncert s posebno energijo, z Benom Stillerjem in glasbo, ki seže do srca, Jack pa najbolj simpatičen tip, tudi kadar pozabi besedila svojih pesmi.

7. Lifehouse v Tilburgu. Ta koncert je bil pa za stare dobre čase. Že to, da smo ga ujele, je bila nora dogodivščina, koncert pa je bil spomin na stare gimnazijske čase. Hanging by a moment pa še vedno zveni enako super duper mega!

8. Leonard Cohen. Legenda vseh legend. Kaj reči o gospodu pri teh letih, ki na odru vztraja tri ure in pol, poleg tega pa z lahkoto pada po kolenih. Mladi glasbeniki, zgledujte se! Cel koncert sem imela naježeno kožo in mravljince! Nepozabno!

9. Mgmt na Dunaju. Kakšen simpatičen koncert. Če sta v Mariboru razočarala, čeprav ne čisto po svoji krivdi, sta bila tukaj na čisto drugi ravni. Glasba, ki mi tako paše in ki se je ne morem naveličati, Andrew in Ben pa sta tako carska hipija, da bi se bilo najbrž zelo zanimivo družit z njima.

Naj bo 9 magična cifra, koncerti si sledijo po časovnem zaporedju in ne po navdušenosti nad njimi, veliko koncertov sem najbrž že pozabila, nekaj jih ni prepričalo, veliko velikih sem zaradi pomanjkanja denarja izpustila. Obiskala sem veliko manjših koncertov, brez dvomov pa lahko trdim, da je bilo dobro leto in upam na še več takšnih. Za 2011 že zdaj kaže dobro!

This entry was posted in Mjuziq. Bookmark the permalink.

2 Responses to Leto koncertov

  1. mayozy pravi:

    res zanimiv blog… 🙂

Oddajte komentar

