I heart road trips.

Road tripe imam rada že od malega. Ne, ker bi se zelo veliko okoli peljali na izlete. Ne, lažem, v bistvu smo res veliko hodili okoli po izletih, ampak takrat tega nisem toliko cenila. Še najbolj všeč so mi bile vožnje na morje, ko smo si avto uredili v majhno hiško na kolesih, blazine na sedežih, pijača in sendviči pripravljeni, glasba, vse, vse je bilo. Ampak tudi zaradi tega nisem vzljubila road tripov. Vzljubila sem jih zaradi vseh tistih motoristov, ki so se na tej poti furali mimo nas. Zdeli so se mi preprosto kul, tako svobodni, hitri in že od malega sem si predstavljala, kako bom, ko bom velika, z velikimi motorjem, tistim, ki ima velike kovčke ob straneh, objadrala svet. Hecno, ker v bistvu sploh nisem oboževalka motorjev, niti nikoli nisem bila, mi je pa od vedno všeč tista svoboda, ki jo prinašajo. Vedno sem imela občutek, da za njih ni ovir. No, zdaj sem odrasla, motorjev ne maram, rada pa imam svobodo, tisto, ki jo dobiš, ko greš na daljsši izlet z avtom. Tako preprosto je, ustaviš se, kadar ti tako želiš, če se hočeš kam odpeljati, je prevozno sredstvo vedno na voljo, prav zaljubljena sem v tisti filing, ko se nekam odpravljaš z avtom. Bili smo na road tripih na Dunaju, v Budimpešti, Munchnu, tudi do Amsterdama nas je pot popeljala in čisto vsak od teh izletov je bil superski. Še več takšnih, prosim.

Define your own road in life instead of traveling down someone else’s. Listen to yourself. Your road is the open road. Find it. Find the open road.

This entry was posted in Potovanja. Bookmark the permalink.

Oddajte komentar

