Zagreb je kul.

Spomnim se, da sem bila v Zagrebu, ko sem bila majhna, a kaj mi to pomaga, če je bilo vse, česar se od takrat spomnem, da se mi je glavni trg zdel ogromen, da sem se peljala s tramvajem in da sem jedla sladoled. Najbrž je bil za to kriv sladoled, a Zagreb sem imela v lepem spominu, sem si ga pa že nekaj časa želela spet videt, kar sem zadnjič ob koncertu Faithless tudi izpolnila. Nisem bila ravno navdušena, najbrž zaradi slabega vremena, mi je bilo pa všeč, vse skupaj me je spominjalo na Ljubljano, veliko street arta, trg bana Jelačića je manjši, kot sem ga imela v spominu, škoda, bom pa v Zagreb z veseljem še kdaj šla.

This entry was posted in Potovanja. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

