The return of the space cowboy!

Vedno je najbolj zanimivo na koncertih tistih izvajalcev, ki jih imaš najraje, saj od teh seveda pričakuješ največ, kar pa se kar hitro obrne in večrat vsa velika pričakovanja niso izpolnjena. No, naj kar takoj povem, da je bil koncert Jamiroquai izjemen in eden najboljših in najbolj zabavnih, kar sem jih doživela. Jamiroquai so eni mojih najljubših izvajalcev in eni redkih, čigar albume imam vse, kar v teh časih svobodnega downloadanja seveda nekaj pomeni. In kako vesela sem bila, ko so končno napovedali turnejo, ko pa sem jih včeraj dejansko videla, je bilo navdušenje nepopisno. Kako lepa je bila scena s planeti in videi na ekranih, se težko opiše, je pa ena mojih najljubših, kar sem jih videla na koncertih. Jay Kay je super frontman, ki uživa v pozornosti in se dejansko nastavlja vsem fotoaparatom, flirta z občinstvom in pripravi ženske do tega, da na oder mečejo modrce. Njegov stil je super poseben, vijolčno perje je blo kjut, pleše še vedno super, najlepše pa je, da na odru dejansko izgleda, kot da neznansko uživa. Publika je plesala od prve do zadnje pesmi, vzdušje fenomenalno, skupina pa dejansko tako dobra, da si lahko privoščijo, da ne odigrajo niti Virtual Insanity, ene njihovih najbolj prodajanih pesmi, Space Cowboy pa dajo tja nekam v sredino, škoda. Koncert bi lahko trajal še celo noč pa nihče v publiki ne bi imel čisto nič proti, a ga je bilo žal konec nekje pred dvema urama, vem pa, da to sigurno ni bil zadnji koncert Jamiroquai, ki sem ga obiskala. This was the return of the space cowboy!

This entry was posted in Mjuziq. Bookmark the permalink.

2 Responses to The return of the space cowboy!

  1. chef says:

    Ja, bilo je enostavno … spectacular.

  2. jamirobiba says:

    Enkratno je bilo!! Hude fotke 😀

Leave a Reply

