faking mobitel

Mobitelu sem zvesta že od vsega začetka, že več kot deset let, ko sva si z bratom ena prvih kupila čukca. Vmes sem bila eno leto pri simobilu, a me ni prepričal, tako da sem praktično vedno bila zadovoljna z Mobitelom. Nikoli se nisem kaj dosti pritoževala, kljub temu da so bili moji računi vedno ogromni, saj sem vedno vedela, da sem za njih kriva sama, kaj pa sem toliko na mobitelu. Ko so ustvarili Džabest sem bila toliko bolj navdušena, saj so se moji računi uhuhu zmanjšali, sem pa bila toliko bolj prizadeta, ko so nam enostransko spremenili pogodbo in zmanjšali prenos podatkov. Kako se lahko pogodba kar tako meni nič tebi spremeni, mi še danes ni jasno, zgleda je bil kje kakšen droben tisk na to temo. Se pa nisem toliko ubadala s tem, saj imam mobitel z wirelessom, ki ga konstantno uporabljam, samo tu pa tam uporabim mobilni internet, pa še to samo za planet, ki ga drugače ne moreš obiskat. Moja nokia nima touch screena, torej ob obisku interneta tudi ne gre za neke ogromne prenose podatkov. Glede na to, koliko denarja sem že zdevala mobitelu in glede na to, da z mojim denarjem nekdo očitno dostojno živi, me toliko bolj boli to, da ko v več ko desetih letih naletim na problem, ni nikogar, ki bi mi pomagal. Fakof. Zakaj se gre? Torej že nekaj zadnjih mesecev se mi je zdel čuden račun, ki je bil vedno ogromen zaradi prenosa podatkov. Čudno, glede na to, da sem vestna uporabnica wirelessa. Ker pri fantu ne uporabljam wirelessa, se mi je pač zdelo Ok, Tina, izgleda si tam prekoračila vse skupaj. Do včeraj, 4.4.2011. Torej, minili so štirje dnevi, ko sem dobila od mobitela obvestilo, da sem dosegla 90% zakupljene količine podatkov. V štirih dneh. Prisežem, skoraj me je sesulo po tleh. Saj sem veliko po internetu, ampak tole presega celo mojo uporabo. Od teh štirih dneh sem bila 3 dni doma, kjer sem na internet dostopala izključno prek wirelessa. Na mobilni internet sem šla samo, ko sem objavila, da sem na koncertu Manu Chao in ko sem na fb objavila sliko. Pregledala sem nedavno obiskane strani in vse so samo facebook in twitter. Torej, tudi če bi dostopala prek mobilnega interneta, ne bi nikoli dosegla takšne porabe. Torej, kdo mi bo razložil, kje je problem? Odšla sem na mobitel, ker sem pričakovala, da se bodo pa očitno vsaj tam spoznali na stvar. No, ne. Ko sem prišla na mobitel, mi je gospa povedala, da sem že prekoračila 100 mb. Že drugič v dnevu me je skoraj sesulo na tla. Ja, kako, če pa od obvestila o prekoračitvi 90mb do obiska na mobitelu nisem bila nič na internetu. Vse, kar je gospa izustila, je bilo Samo to je pa res velika poraba. A ne ga srat, baba neumna. In bolj kot sem ji razlagala, da to niti teoretično ni mogoče, ker uporabljam samo wireless, bolj ona meni, če bi kupila dodaten prenos podatkov. Ne, ne bi dokupila, ker uporabljam W I R E L E S S, kaj ti ni jasno baba, izgledalo je, kot da bi jo beseda wireless dodatno zmedla. Bolj kot ji razlagam, da če dostopam preko wirelessa, potem se mi prenos podatkov ne zaračunava, bolj je bila brezbrižna in mi ponujala, naj se naročim na izpisek. Ok, dojela sem, da mi druga ne bo preostalo. Naročila sem se torej na izpisek, ki bo pazi to, začel delati šele čez tri dni. Zbudim se torej danes v nov dan in grem samo tako informativno pregledat, kakšno je kaj moje stanje. 6 faking eurov! Brez uporabe interneta mi je čez noč stanje naraslo na 6 eurov in se vsako uro dvigne, tako da sem zdaj že na 8eurih. Ponoven obisk na mobitelu mi ne uide, me pa zanima, če ima slučajno kdo kakšno idejo, kaj mi krade denar, glede na to, da imam vse aplikacije izklopjene, tudi mail? Ali pa če morda pozna nekoga, ki dela na mobitelu in se dejansko spozna na stvari? Obstaja mogoče kakšen tak virus? Ne vem, vse bolj se mi dozdeva, da mogoče wireless kaj šteka, pa mogoče mobitel vse to šteje kot plačljivo? Z živci sem na koncu, faking mobitel, pa šele petga v mesecu smo. Kaj šele bo?!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to faking mobitel

  1. Tina says:

    nekaj ti nekje jemlje dol oz se ti stalno povezuje. to se je isto dogajalo mojemu fantu, isto na nokii. poskusi zamenjat telefon (za kakšnega manj “pametnega”) pa malo poišči po netu če se kdo ukvarja s tem in ni zaposlen pri mobitelu … al pa še enkrat pokliči na center za pomoč uporabnikom, mogoče si samo naletela na glupo uslužbenko …

  2. a dej pejt na mobitel, pa k enmu mladmu fantu ki bo zihr vedu kaj je. ker ene babe res ne dojamejo ničesar!

  3. orion says:

    Enako se je zgodilo meni! Poraba mi je cisto na zacetku meseca skocila na 100mb, interneta pa sem resnicno malo uporabljala. Ponavadi pa z 100mb zdrzim do konca meseca. morda je nekdo na mobitelu vdrl v sistem in sedaj lepo sluzi.

  4. frutina says:

    jp, neki takga je men šlo po glavi, ampak najbrž so vsega krivi pametni telefoni in mobitel, ki lepo služi na njihov račun, kr dejansko ma vsak gor kakšno aplikacijo, ki žre količino podatkov…

Leave a Reply

