in tako se je končalo…

Najbrž se vsi sprašujete, kako se je končala zgodba z Mobitelom. Ne? No, jo bom pa vseeno povedala. Po tistem celonočnem dvigovanju zneska na računu sem seveda takoj naslednji dan med malico spet odšla na Mobitel, kaj mi je pa drugega preostalo. Ampak zdaj sem, hvala bogu, naletela na malo bolj kompetentno punco in pogovor med dvema puncama, ki dejansko nekaj vesta o mobitelih, se je lahko začel. Pogledala sem, kateri mobitel uporablja – ah, na nekoga z galaxyjem se lahko vedno zaneseš. Torej, razložila sem ji svojo zgodbo, dojela je prenos podatkov in wireless, vse skupaj pa je potekalo veliko, veliko lažje kot dan pred tem. Ugotovili sva, da mi mogoče na račun prihajajo kakšne stare stvari iz tujine ali pa mi nagaja kakšna aplikacija, ki je povezana z netom. Povedala sem ji, da sem dejansko vse izključila, tako da mi je predlagala, da mi naroči izpisek za te štiri dni, ki ga dobim na dom, pa da po tem ugotovim, kam odhaja denar. Končno konstruktivna debata! Kasneje sem potem dejansko formatirala telefon in izbrisala vse potencialne aplikacije, ki bi mi lahko samosvoje nalagale podatke, na mojo žalost tudi mail. Ampak po tem se je višanje zneska dejansko ustavilo, držimo pesti, da bo tako tudi ostalo. Je bilo pa najbolj hecno, kako je v enem trenutku vprašala, če bi lahko malo videla moj telefon, pa me je to zadelo bolj, kot da bi zahtevala mojo denarnico. Mobitel? A da bi? Dejansko mobitel pove o človeku več kot prstni odtis, več, kot karkoli na svetu. Je kot nekakšna elektronska osebna izkaznica in dati moj mobitel v roke nekomu drugemu, je resno težko. Sedela sem tam na stolu, moj mobitel v njenih rokah, jaz pa ravno toliko, da se nisem začela tresti. Prestavljala sem se na tistem stolu kot krompir na žerjavici, ona pa je tam brskala. Saj ne, da bi kaj skrivala, ampak že če je pogledala ekran, je o meni dejansko zvedela vse. Slikica Jima Morrisona, bližnjice, ki itak povejo, kaj se najbolj uporablja, če bi prebrala še smse, bi ugotovila, kako sem kurcala mobitel, da o zapiskih ne govorim. Ona je dejansko pregledala samo nedavno obiskane internetne stvari, kjer je lahko ugotovila, da sem facebook in twitter frik, bi bilo pa najbrž zanimivo, če bi tam našla kaj bol freaky, potem bi se ona najbrž neprijetno prestavljala ne tistem stolu, je pa res, da je bolj majhna možnost, da bi na mojem mobitelu našla kaj podobnega. Mobitel sem uspešno dobila nazaj v svoje roke, a preteklo bo spet nekaj časa, preden bo zašel v kakšne druge roke.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Oddajte komentar

