I guess this is a neverending story.


Se komu že sanja, zakaj gre? Ne? No, ja, sigurno se komu. Samo ena zgodba se nikoli ne konča, in to je zgodba z mobilnimi operaterji. Končno sem po enem mesecu dobila celoten izpisek prvih štirih dni aprila, in to kakšen izpisek! Trideset strani za štiri dni! Kaj je bilo narobe? Na to še vedno ne znam odgovorit, se pa očitno operaterju Mobitelu oz. njihovim uslužbencem, ki so mi tole natisnili, ni zdelo nič čudnega, da je to izpisek za štiri dni. Zelo zanimiv izpisek, saj se vseh trideset strani pojavlja bolj ali manj ena stvar – internet (nalaganje vsaki dve minuti in to čisto iste količine podatkov). Po izpisku sodeč štiri dni nisem spala, saj sem bila ves čas na netu. No, pa da ne bo vsega mobitel kriv. Lahko, da sem imela na mailu kakšen ogromen mail, ki je zaradi osveževanja maila sprožil nalaganje takšnih količin podatkov. Na napakah se učimo in tako sem že takrat izbrisala čisto vse aplikacije, ki so na kakršenkoli način povezane z netom. Račun se je ustavil, ta mesec pa sem končno spoznala, koliko te aplikacije žrejo, saj je že skoraj konec meseca, a nisem niti na pol količine porabljenih podatkov. Ko samo pomislim, koliko denarja sem za to zmetala v preteklih mesecih, me je sram, ampak kriva sem sama. Zato sem toliko bolj jezna, ker sem ta mesec res vzorna uporabnica, kako za vraga imam torej trenutno na računu 0,84 centov? Resno, Mobitel, hočem razlago! Nimam niti ene aplikacije več, nisem presegla niti ene zakupljene količine, nisem bila v tujini. Kako je faking mogoče, da meseca spet ne bom končala na 19ih eurih, kako?! Prisežem, da se mi počasi že pipa in le malo manjka, da bom vse skupaj poslala k vragu, prekleti goljufivi požrešneži!

Hahahaha, itak! Napišem tale trapast post, ko se mi posveti. Tina, budala, glasovala si za Srbijo na Eurosongu!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to I guess this is a neverending story.


  1. Sašo says:

    🙂 Podoben primer. PRej sem imel nek “osnovni paket”, kjer je bil ovedno okoli 16 €. In si rečem, gremo na mini povezani, al ka se mu že reče, ki naj bi bil vsak memsec okoli 13€. Misliš, da mi je že uspelo ne-prekoračiti? :)) Sedaj razmišljam, da grem nazaj na osnovni paket.
    Btw, a tisti izpis naredijo brezplačno?

  2. frutina says:

    jp, ženska na mobitelu je rekla, da je zastojn. ampak rekla je tud, da ga dobim v parih dneh, pa je pršu čez en mesec, tak da jz jim nč ne vrjamem več🙂 pismo, tale mobitel sam še služi, no, se mi zdi, da damo več za mobitel, ko za vodo pa elektriko pa bolj pomembne stvari😦

  3. Sašo says:

    Ma ja, včasih niti ne opazimo, kolk nam račun naraste. Je pa pri vseh isto. Če ne drugače, malo “popravijo” kak paket, in smo tam. Sem nekoč že razmišljal, da bi bil brez mobilnega telefona. Bogsigavedi, zakaj bi bilo to slabo.🙂

Leave a Reply

