Time waits for noone.

Rada hodim na koncerte, res rada. Ne vem, kaj me toliko zabava, ampak v tistih parih urah lahko resnično odklopiš vse, poleg tega je lepo gledati nekoga, ki dela nekaj, kar ga res veseli. Včasih mi je prav žal, da sm se kot mini me otepala vsega, kar je bilo povezano z glasbo. Ok, rada sem kloftala po tistem mini klavirčku, sama sebe sem naučila začetni del Za Elizo, več kot to pa ni šlo, pevskemu zboru sem se na daleč izogibala, pa čeprav me je učiteljica vzrajno vabila. Takrat sem bila pač prepričana, da je to za pusije. No, whatever, rada hodim na koncerte. Rada grem na Dunaj, rada imam tudi road tripe do Zagreba. Me pa toliko bolj boli, ko vidim, da se Ljubljana sploh ne premika v tej smeri. Imamo končno spodobno infrastrukturo, no, ja, imamo tudi jebeno slabo akustiko, ampak vseeno bi se dalo na tem delati. Ampak ne, mi smo edini na svetu, ki ne vidimo, da se je zdej glavni biznis glasbene industrije preselil na koncerte. Mi še kar stagniramo nekje daleč zadi in si mislimo ah, če hoče kdo prit, naj lepo prosi. Ne, faking šit, ne gre to tak. Mi bi se mogl truditi, da končno izpeljemo en dobr velik koncert, da uvrstimo Ljubljano na zemljevid koncertne Evrope, potem pa bi počasi začeli prihajati vedno bolj znani izvajalci. Če to pri nas uspeva techno/house/trance kulturi, ki jim lahko samo zaploskamo, kaj so že uspeli pripeljati, potem bi lahko tudi pop našel svoj prostor. Ok, velik problem je tudi v ljudeh, ki dlje od svojih harmonik ne vidijo in je 25€ največ, ki bi jih dali za kakšen koncert. Se pa da tudi to rešiti, dober primer je Dunaj, kjer ima dvorana Gasometer podpisano pogodbo s sponzorjem, ki prispeva določen denar, zaradi česar so potem karte cenejše. Torej, tako na hitro se mi utrne misel, da bi lahko Mobitel ali Simobil postala pač glavna sponzorja neke dvorane in bi potem z njuno pomočjo delali koncerte. Sicer pa se nekaj podobnega tako že dogaja – Mobitel ima svoje džabest koncerte, Simobil pa žure na prostem, obojima pa sem za te koncerte neskončno hvaležna, ker so res balzam za dušo v tem slovensko balkanskem svetu. In če hočeta na svojo stran pridobiti še več ljudi, je zdaj super prilika, ker sem prišla na sijajno idejo. Listen up! No, vsi vemo za mojo obsesijo s Theom iz Hurts zadnje čase? Torej, pogledala sem plan njihove turneje in tam po Zagrebu bi bila super priložnost, da se ustavita tudi pri nas. In mi bi končno imeli koncert nekega aktualnega izvajalca, še več enih najbolj trendy izvajalcev ta hip. Ne bi bilo super, ko bi končno en koncert imeli prav čas, ne pa potem čez sto let, ko se pot nekega izvajalca že skoraj končuje? Verjamem sicer, da je Hurtsom cena že močno narasla, ampak mi smo dejansko skoraj edina država v Evropi, kjer še nista bila oz. ne bosta. No, pa Slovaška. Smo kot takšen majhen pozabljen otoček sredi modernega sveta. Mislim, tipa sta dejansko dala skozi tudi že vzhodno Evropo, pred mesecem sta dala skozi Srbijo, Kosovo in Makedonijo, tako, da takšne priložnosti kot se ponuja oktobra ne bo več. Sem samo jaz tista, ki ugotavlja, da bi bila to super super prilika za drugi džabest koncert oz. nov žur z razlogom. Ajde, Bagola, you can do it! Kdo je šef Simobila, ne vem, ampak tud nanj apeliram. In ja, če mogoče dvomite, folka bo dovolj! Koncert na Dunaju je bil razprodan pol leta prej, za Zagreb štartajo karte jutri, ker pričakujejo naval, jaz pa tudi lahko iz glave kar tako zdajle v sekundi naštejem vsaj petdeset ljudi, za katere sem sigurna, da bi takoj šli na koncert. Resno, bodimo enkrat kul in ne zamudimo še tiste ene priložnosti, ki se nam ponuja!

This entry was posted in Mjuziq. Bookmark the permalink.

3 Responses to Time waits for noone.

  1. Sašo pravi:

    Slovenija je še kar za leseno žlico, kar se tiče koncertov. Mene mika, da bi si za drugo leto kupil letno vinjeto za Avstrijo. Preveč dobrega je tam. 🙂 Eni znajo.

  2. frutina pravi:

    Sej mogoče smo res premajhn trg, pa se mi zdi, da velike koncerte še vedno povezujemo s tem celodnevnim potovanjem nekam, ampak vseeno no, nekaj bi se sigurno dal nardit.

Oddajte komentar

