If you’re gonna try and walk on water make sure you wear your comfortable shoes.

Zadnjič sem gledala Herija Potra. Ja, vem, spet. Če je pa super, nič ni boljšega od dobrega fantazijskega filma. Ampak v enem trenutku, tam nekje pred odločilnim trenutkom na turnitju treh šol, gledam jaz Herija in me prešine. S tisto čupo je bil isti kot Alex Turner, prisežem! Malo daljši lasje, ki se poskušajo kodrat, enaka sta bila! No, škoda, da Herija že v naslednjem filmu postrižejo, je pa res, da Alex ostaja. In Alexa ljubim! Še posebno zdaj, ko je svojo glasbo pri Arctic Monkeys spet vrnil tja, kamor spadajo in kjer so bili pred tretjim albumom. Sej mam rada Humbug, ampak v primerjavi s prvima dvema je daleč zadaj, preveč drugačen s preveč nabijanja kitar za vsako ceno, brez tiste melodike, ki jih je krasila na prvih dveh. Se mi zdi, da je Humbug preveč ameriški, premalo njihov, nekaj, kar je Alex pač moral dati iz sebe. Zdaj pa so spet tisti moji, sem pa tja je še kakšna pesem, ki spominja na Humbug npr.Don’t sit down cause i moved your chair, spet druge me spominjajo na Richarda Hawleya, ki ga ima Alex vidno precej čislih, poleg tega so tu še tiste značilne pesmice z značilnim ritmom in petjem. Alex še vedno navdušuje s svojimi besedili, kar se mene tiče, je Alex res visoko na moji lestvici priljubljenih tekstopiscev. Včasih me v kakšni pesmi preseneti, ko si prav rečem pa dej Alex ne moreš npr. ko kar tako mimogrede navrže kakšno ljubezensko tipa I poured my aching heart into a pop song ali pa you look like you’ve been for breakfast at the heartbreak hotel. Alex je tudi najbrž edini, ki lahko poje šalalala, ne da bi pri tem začela zavijati z očmi. Navdušenje nad Alexom me očitno drži in drži in nič ne kaže, da me bo kdaj izpustilo, sploh ne, če bo takšnih albumov še več. In ja, upam, da jih bo še vsaj sto!

This entry was posted in Mjuziq. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

