I’ll be the one to show you the way, you’ll be the one to always complain.

Ko mi je res dolgčas in nimam nič za počet (kar sicer ni velikokrat), se vedno spravim reševat jungov test osebnosti. Sicer vedno vem, da mi bo pokazalo ali INFP ali INFJ, ampak vseeno sem vedno na trnih, kateri od teh dveh bo pa zdaj na vrsti. Resnica je pač takšna, da se ta dva tipa med seboj ne razlikujeta tako veliko. No, zadnjič, ko sem se pa res vrgla not, sem šla prebrat vse članke na netu o teh dveh tipih in ugotovila, da sem definitvno INFJ. Že prvi stavek nekega teksta, kako kompleksni smo, me je prepričal. Nadaljevalo pa se je dejansko tako, kot da bi opisovala sebe. Izredna intuicija, ki pri meni sicer izhaja iz dobrega opazovanja in branja ljudi. Face it, people, čeprav mislite, da mi lahko kaj prikrijete, čisto vedno, ampak res čisto vedno to razberem. Prav ne spomnim sem, kdaj sem pri tem nazadnje falila. Druga stvar, ki nas krasi pa je ta, da imamo natančno izdelan svoj kodeks norm, od katerih ne odstopamo in verjamemo, da se bodo teh etničnih načel držali tudi tisti okoli nas, ker dejstvo je, da prijatelje skrbno izbiramo, ker zaradi naše introvertnosti težko prenašamo čustvene pijavke in podobne preveč zahtevne ljudi. Problem nastane takrat, ko ljudem okoli nas dejansko dol visi za kakršnakoli načela, ko hočejo samo prejemati in ko od nas zahtevajo stvari, ki bi na naše življenje vplivale negativno, sami pa tega niti ne opazijo. In kar se mene tiče, takšnih ljudi ne morem meti okoli sebe. Vedno po prvi prekinitvi stikov poskušam vsaj še enkrat, saj veste, tako kot z olivami, ki jih vsako leto znova poskusim, da vidim, če so mi slučajno že všeč ratale. In dejansko je tako, da ne, ne ratajo mi všeč. In če je nekoč prišlo med dvema do kratkega stika, lahko narediš karkoli, lahko greš vedno preko sebe, ampak na koncu koncev se bo zgodba ponovila. Nekateri ljudje pač ne razumejo, ne dojamejo ali pa nočejo razumeti. Kljub vsemu je zgodba na koncu vedno ista, še več, ponavadi se konča s kakšnim jeznim izpadom, ko je vsega preprosto dosti. Ker tako je pri INFJ, lahko pogoltnemo stvari, lahko smo tiho, lahko se nekaj časa delamo, da je vse vredu, lahko prespimo stvari, ampak če na drugi strani ne vidimo napredka in če druga stvar še vedno žnara in izsiljuje, potem poči. In poči na veliko! Ker tako je, znamo biti precejšni koleriki. Sicer ne brez razloga – v večini tekstov piše, da se strastno borimo za tisto, v kar smo prepričani in na koncu se večinoma izkaže, da smo res imeli prav. Kar nas pa spet pripelje do močne intuicije in kodeksa načel, ki nas le redko pustita na cedilu. In če pogledam sebe, lahko z gotovostjo trdim, da ko vidim, da imam prav, ne bom odnehala, pa čeprav temu sledi kakšen koleričen izpad. Ampak glede na to, da sem po naravi bolj tiha oseba, se mi zdi, da imam pravico, da kdaj pa kdaj pridem do besede in povem nekaj pametnega, če že ljudje okoli mene tega niso sposobni. Se pa večkrat sprašujem, kar je spet ena lastnosti INFJ, ko kakšno noč ne moremo spati, ker preveč premlevamo stvari, kako stvari izboljšati in katere ljudi obdržati okoli sebe, ker dejansko so ljudje v celotnem spektru našega življenja tisti, ki nam jemlejo največ energije, kar je za INFJ, nekoga z ogromno idejami, cilji in sanjami, zelo pomembna stvar. Počasi, ampak vztrajno, skozi življenje ugotavljam, kateri so tisti ljudje. Saj veste, ko rečeš ja drugim, pazi, da hkrati ne rečeš ne sebi.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to I’ll be the one to show you the way, you’ll be the one to always complain.

  1. Sašo says:

    Zelo zanimivo in podobno razmišljanje.🙂 Bo treba rešiti jungov test, da vidim, kam mene vrže.🙂

  2. frutina says:

    ja, super je! no, sicer ti pove tisto, kar že itak veš o sebi, ampak vseeno priporočam

Leave a Reply

