She saw the universe as more brightly coloured as it was.

A veš tist filing, ko se vse dogaja, kot bi bil sredi filma? Hodim danes po Anskem vrhu oz. mestnem gozdu oz. whatever you want to call it. No, nekje na pol poti se vedno razveselim, ko pridem do ene take jasice. Saj ni nič posebnega, samo ves čas hodiš med drevesi, ko se ti kar tako odpre par metrov stezice. Lušno. Hodim torej danes med drevesi, ravno v slušalkah zaslišim Foster the People (ki so mimogrede veliko boljša glasba za po hribih hodit kot Editorsi, ki sem jih prav tako imela na playlisti), stopim na jasico, okoli mene pa kar naenkrat množica belih metuljčkov. Preveč lepo! Grem naprej, z mano pa še vedno en od metuljčov. Prideva do moje najljubše bukve, ko se najina skupna pot konča. Ampak tista bukev je pa res posebna, tako velika in vitka, kljub vsemu da je rahlo shirana je še vedno mogočna. Stojim tam na potki in opazujem, ko kar naenkrat od daleč po potki priteče majhen kužek. Eddie iz Frasierja! In kar odlaufal je mimo naprej. Zaslišim šum tam daleč od koder je pritekel in si mislim ok, njegov gospodar prihaja. Ampak ne! Za njim priteče majhen mešanček, ki sem ga najprej zamešala za zajca, haha. Ustavi se zraven mene, kot bi razmišljal, če se pride počohat, potem pa veselo odskakljal za svojim projateljčkom. Seveda sem počakala še nekaj minutk, da bi videla čigava sta, a ni bilo od nikoder nobenega. Sem si morda vse skupaj domišljala? Najbrž ne, je bilo pa vse skupaj najbolj simpatično ever. Če pa kdo pogreša kakšnega kužka, se najbrž potepa po mestnem gozdu.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

