Speyer 2.

Speyer je nemško mestece blizu Mannheima. Na prvi pogled me je spominjalo na Maribor, tudi prebivalcev ima približno toliko. Mesto ima res lepo staro mestno jedro, z ogromno katedralo na koncu glavne ulice, kjer je vsaka hiša drugačna, vse skupaj pa me spominja na bavarski stil, ker ima vsaka hiša barvasta polkna, notranjost pa je bolj kot ne opremljena z lesom. Glavna ulica je polna trgovin in lokalov (tako kot upam, da bo Šrot naredil tudi s prenovo v Celju, v center vržeš kakšen h&m ali pa zaro pa je center takoj poln, od tega pa pridobijo tudi druge trgovince), ko smo bili tam so ravno praznovali praznik mesta in imeli srednjeveške dneve, kjer so prodajali tipično hrano in zabavali z igricami. Se mi zdi, da bi se Celje in še kakšno drugo slovensko mesto lahko veliko naučilo od Speyerja, kjer sem v dveh tednih naletela na ogromno turistov. Mesto je samo po sebi lepo, poleg tega pa dejansko vedo, kako pritegniti ljudi. Sama lepota ni dovolj, ljudje hočejo vedno več, in to tam dobijo, saj je mesto ponosni lastnik akvarija Sea Life in tehničnega muzeja, poleg katerega je tudi Imax. Vidite, kam merim? Ljudem moraš ponuditi prst, da se v mestu dejansko ustavijo in potem bodo zagrabili roko. Nekaj takšnega nam manjka v Celju. Saj imamo stari grad, ampak rabimo še več ponudbe. Čeprav nisem nek tehnični tip, me je ta muzej navdušil. Retro avtomobili, mogočna letala, bila sem dejansko v podmornici in na boingu Lufthanse, kjer lahko hodiš po krilu letala na zelo visoki višini. Poleg tega je poskrbljeno za celo družino, otroci bodo tu nedvomno uživali, saj jih poleg igral, gugalnic, avtomobilčkov čakajo tobogani, ki so dejansko speljani iz letal. V Imaxu sem si ogledala misijo na luno, ki je tudi svojevrstno doživetje. Zna biti, da mi je bil ta tehnični muzej dejansko bolj všeč od tistega mnogokrat opevanega v Munchnu.

This entry was posted in Potovanja. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

