Pokvarjen Kindle

Zadnjič se mi je zlomil Kindle. No, ne zlomil, ekran je zamrznil na pol. Malo sem jokala, potem pa pogooglala in ugotovila, da zamrznjen ekran sploh ni tako nepogosta stvar, v bistvu ogromno kupcev naleti na ta problem, pa če še tako lepo dela z njim. Kaj mi je torej preostalo kot pozanimati se, kako priti do servisa? Kindle ima eno letno garancijo, ampak kdor me pozna, ve, da se meni res ne da s takimi stvarmi ukvarjati in ko sem videla, da bom morala prav poklicati na ameriški amazon, me je skoraj vse minilo. Sem najprej poskusila drugače, poslala mail, kaj naj naredim in v isti sekundi (!) dobila odgovor, da naj poskusim poklicat, da poskusimo skupaj rešiti težavo. Ker se mi res ni dalo zapravljati denarja s klicem v Ameriko, sem poskusila še z chatom. Ja, imajo dejanski live chat, kjer se ti oglasi nekdo iz amazona in debatiraš z njim o problemu. Torej, poskusila sem tam, začela pogovor z nekim zaposlenim, ko me je vrglo z neta. Damn, prisežem, da sem vse preklela. Pa sem se kljub temu spravila nazaj gor, kjer pa se mi je seveda oglasila neka druga zaposlena. In ko sem že začela razlagat, kaj je narobe in kako me je vrglo dol, mi ženska reče, da ne rabim razlagat, da imajo tako shranjen pogovor z mano. Wuhuu, lajkam! V dobrih petih minutah sva ugotovile, da je moj kindle zanič, da mi bodo poslali novega. Kar novega? Tako je. In da se lahko svojega starega varno znebim. Ker tisti dan nisem imela svoje kreditne, sem jim cifro poslala naslednji dan, preko chata, kjer se je oglasil spet nekdo drug in kjer mi spet ni bilo potrebno razlagati ničesar, ker je bil prejšnji pogovor shranjen. In potem sem samo še vprašala tisto, kar me je najbolj skrbelo, kako bo s poštnino in carino, ker pri nas v naši trapasti Sloveniji oboje skupaj pride podobno kot dejanski Kindle. Pa je rekla, da za to vse oni poskrbijo, da gre vse preko gift card. Pa halo, kako ste lahko tako popolni? Kindle je bil v dveh dneh (!!) že na naši carini, od koder so mi poslali mail in ko sem jim poslala izjavo, je potreboval še dva dni, da je prišel do mene, brez kakršnihkoli stroškov, lep in nov. V manj kot enem tednu sem torej dobila novega Kindla! Pa tako me je skrbelo… Vem, da sem večkrat kritična do Američanov, da jih dejansko ne maram kaj dosti, ampak s tem celotnim postopkom so me tako navdušili, da bom od zdaj naprej dvakrat premislila, ko bom kaj proti rekla, ker dejstvo je, da imajo nekatere stvari v nulo pošlihtane. Če bi vsaka stvar na svetu potekala tako preprosto, če bi mi v Sloveniji znali tako, potem bi bil svet veliko, veliko lepši.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Pokvarjen Kindle

  1. Stellar says:

    Hej…neki me zanima…si si naročila kindla preko amazona al si ga kupla v Ameriki?🙂 kr js ga mam namen kupit v Ameriki, sam me pa skrbi kako je pol z vračilom carine, poštnine in vseh teh dajatev, pa seveda z zastonj zamenjavo (čeprav je v garanciji) če ga nism naročila z international shipment ampak kupla v zda… v primeru da ga naročim z neta vem da vse krije amazon, če ga pa kupim v zda in prnesem v Evropo, pa res ne vem če mi bo vse to kril amazon…

  2. frutina says:

    jaz sem ga dobila sicer za darilo, ampak vem, da ga je fotr kupu prek posrednika v slo, tako da sploh ni vazno, kje ga kupis, vsa garancija in vse skupaj ti zacne tect, ko ga vzges in se registriras. Tudi ko sem jih kontaktirala, ko se mi je pokvaru, me niti enkrat niso vprasali, kje sem ga dobila, vse kar jih zanima je, da je tvoj kindle povezan s tvojim racunom na amazonu, to pa tako naredis tako kot sem rekla, ko ga vzges, tako da brez panike, kjerkoli ga kupis, ne bo nobenih problemov, njih tako samo zanima, da potem cim vec knjig prek njih kupis hehe

Leave a Reply

