knjiga vs. kindle

Vsakič, ko komu omenim, da imam Kindle, dobim nazaj isti odgovor: Veš, Tina, jaz sm pa še vedno bolj za knjige v standardni obliki. Pa si mislim: Trapasto, ko dobiš Kindla zdaj kar avtomatsko pomeni, da si hejtr knjig iz papirja. Ljudje posplošujejo in te kar direktno vržejo tja, med one druge, ki nimajo spoštovanja do navadnih knjig. Blah, mene, ki dejansko raje kupim knjigo kot hrano. Mene, ki se mi police šibijo od knjige. Mene, ki sem broke, pa še vedno nakraspam nekaj eurov za novo knjigo Martina. Mene, ki mi knjige neznansko dišijo in ki mi vonj knjige pomeni več kot katerikol drug vonj. Mene, ki dogodke iz svojega življenja povezujem s knjigami, ki sem jih takrat brala. Kar ljudje ne poznajo, kar avtomatsko zavrnejo. In vsakemu odgovorim preprosto: E-bralniki niso zamenjava za naše lepe knjige, e-bralniki so le dodatek. In to kakšen! Kdor Kindla še ni imel v rokah, ne ve, kaj zamuja. Še zdaj se spomnim, ko sem ga dvignila iz škatle, kako presneto lahek se mi je zdel. In lep. Potem sem odlepila varnostno nalepko. Pa je bilo še vedno nekaj narisano na ekrančku. Pa sem poskušala še to odlepiti, pa kar ni šlo. Zakaj? Zato ker to dejansko ni bila nalepka, to je bil ekran s svojim mega črnilom. Dejansko izgleda kot knjiga. Identično. Kdor tega še ni videl, vem, da se mogoče zdi nemogoče, ampak je resnično. Uporaba je izi kot pasulj, amazon ima vse pošlihtano v nulo, vse zrihtaš na svojem računu na netu, potem pa lahko knjige kupuješ preko Kindla. In to samo z enim klikom. Res izi. Lahko si knjige pošlješ preko maila pa jih Kindle sam pretvori v potreben format. Lahko bereš stripe, lahko kruzaš po netu. Kindle je poln malih biserčkov, edina, ampak res edina stvar, ki me moti, je, da ni ravno trpežna stvarca, zato je potrebno z njim nežno. Saj veste, delikatno kot z listom papirja. Kindle, oh, kindle, my precious, opravičujem se ti, ker trenutno berem navadno knjigo, ampak tudi ti boš kmalu prišel na vrsto. Navsezadnje hraniš v sebi količino knjig, ki je najbrž v vsem svojem življenju ne bom uspela prebrati.

Oblekica za kindla je delo moje sestre!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

