Life is either a daring adventure or nothing.

Kar se tiče nadaljevank, mi je všeč kar veliko število različnih, od komedij tipa Big bang theory pa do fantazijskih Game of thrones, ampak zadnje čase me nič ne pritegne tako kot the Big C, še United States of Tara ne, se pa vidi, da imam očitno rada močne ženske karakterje, če k temu dodam še the Good Wife in Nurse Jackie (ki pa je na žalost vedno slabša), ki sta tudi zelo visoko na mojem seznamu najbolj priljubljenih. Ne vem sicer, če je ravno priporočljivo, da gleda takšno nadaljevanko nekdo, ki ima tako veliko fobijo pred smrtjo kot jaz, je pa res, da je nadaljevanka narejena res dobro, čeprav se ukvarja s temo, ki smo jo videli že kar nekajkrat. O čem torej gre? Cathy, igra jo noro noro dobra Laura Linney, ki se z vsakim delom dviga na mojem seznamu najbolj priljubljenih igralk, diagnosticirajo raka (od tod torej tudi naslov) in ji napovejo le še kratek čas življenja, v nadaljevanki pa spremljamo njen spopad s tem in seveda vse zanimive ljudi okoli nje, teh je pa kar veliko število. Nadaljevanka ima do sedaj dve sezoni, upam, da bodo v tem tempu nadaljevali, skrbi me samo to, da ne bodo po ameriško olepšali konca, do zdaj je namreč še konec vsake sezone nekdo umrl (o-ou spoiler!). Cathy se sicer ubada z rakom, ima pa nadaljevanka kljub vsemu mnogo komičnih momentov. Je kot drama s humorističnimi dodatki in optimističnimi nauki. Jaz se namreč kar vsakič ob tisti čudoviti uvodni pesmici zamislim, da je treba res izkoristit vsak trenutek življenja, pa naj se to sliši še tako klišejsko. You never know, you really don’t.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

