Speak the truth even if your voice shakes.

Ok, ubijte me, ampak naj mi kdo razloži, čemu služijo višje šole. Resno, brez zajebancije. Zaradi statusa sem se namreč vpisala na višjo šolo, za ekonomista pa te fore, in ker trenutno še nisem našla dela, ker se je ponudila priložnost in ker dodatna izobrazba še nikomur ni škodila (baje), sem poizkusila in šla za par dni v šolo. Par dni! Več nisem zdržala! Zakaj, vprašate? Pje, ni bilo za zdržati. Naj v štartu povem, da nikakor nisem nadpovprečna v ekonomiji, obratno, vsi ekonomski predmeti na faksu so mi šli neznansko na živce. Razumem, zakaj nekoga to zanima, ampak mene ni nikakor pritegnilo, žal. No, pa sem tukaj, na višji šoli, kjer se učim za ekonomista in hkrati študiram, zakaj za vraga te šole sploh obstajajo. Ne da bi koga podcenjevala, ampak dejansko na tej šoli ne gre za neke bisere, ne med učenci ne med profesorji. Pa se ne gre, da sem kak Razkolnikov, ampak nekateri niso za v šolo, ker tega pač niso zmožni. Oprostite moji nesramnosti, ampak ljudje, no, zakaj imamo višje šole, zato da bomo ljudem, ki sicer niso zmožni izdelati faksa, dali diplome in še bolj zafilali trg dela? Dejansko so na tej višji šoli ljudje, ki so že itak hodili na ekonomsko šolo, torej večnio tega že itak vejo. Razumem, da so med njimi najbrž tudi takšni, ki si fakultete v Ljubljani ali Mariboru niso mogli privoščiti, totalno razumem, ampak večina ostalih pa odkrito prizna, da se je vpisalo na to šolo, ker je najlažja. Ena je celo povedala, da ni šla na fax, ker je tam preveč matematike. Pa baba no, ti bi rada bla ekonomist, ampak nisi dobra v številkah, wtf kako je to sploh mogoče? Se ti mogoče ne zdijo številke glavni del ekonomije? Pa to sploh ni bil najbolj bizaren odgovor ever. Prisežem, da sem se večino dveh dni držala za glavo. Ne, ne, ne. Pri poslovni matematiki smo delali premo sorazmerje. Halo, a ni to del srednje šole? In tak izpit v prvo naredi 28% študentov, please kill me now. Da o predmetu ekonomije ne govorim. Mislim, saj razumem, da se neka magistra ekonomije težko pogovarja s temi loleki o gospodarstvu, ampak tudi od nje bi pričakovala, da zna vsaj razložiti, zakaj Slovenija mora pomagati Grčiji, ne pa da to razlagam jaz, ki sem v ekonomiji čista nula. In zdaj sem tukaj, na razpotju. Naj naredim to šolo z levo roko? Ampak potem bo potrebno vsaj 80% leta tam sedeti, med ljudmi, ki jih v resničnem življenju ne bi imela potrpljenja gledati, oh joj.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Speak the truth even if your voice shakes.

  1. dasadjuric says:

    to je pa to, ko se nobenmu več ne sme rečt, da ni dovolj sposoben. No, razen ante kostelić jo še tu in tam ustreli v smislu, da ne morš bit poglavar pri kanibalih, če nisi tudi najhitrejši jedec hahah

  2. frutina says:

    ja, res je, enkrat bi sam nekdo mogu povzdignat glas pa povedat, kak stvari stojijo!

Leave a Reply

