Tattoo konvencija Celje

Saj se naša lepa deželica razvija, ampak pri starejših je še vedno tako, da ko človek samo omeni tatu, se začnejo križat, zgražat in spraševat kaka slaba družba te je v to prisilila. Pa ni samo pri starejših, celona družba razmišlja v tej smeri. Tatuji sploh niso zaželeni pri delu, da ja slučajno ne bi kaj pogledalo izpod majice, pa to jih vse po vrsti kap. In potem greš samo preko meje in imajo skoraj vsi tatuje. Ok, no, v Avstriji mogoče še ne, v Nemčiji pa sigurno. Ob omembi tatujev se vedno spomnim enga tipa v Berlinu, ko sem bila na taboru prostovoljcev. En dan sem delala med narkomani, v prikolicah smo delili zastonj igle in hrano, tam pa je poleg mene delal socialni delavec moje starosti z ogromno zeleno irokezo in cel potetoviran. Ja, socialni delavec. Pri nas bi ga imeli že za narkomana, kriminalca, whatever, tam pa se nihče niti obrnil ni. Ok, Berlin je le Berlin, bi bilo pa fino, ko bi bili tudi pri nas ljudje vsaj malo bolj odprti. Če bi imela jajca bi si dala potetovirat pol roke, eno pin-up žensko bi si dala okoli pa neki iz stila sedemdesetih, veliko brave in vzorcev, tako kot bi naredila Hannah iz La Ink. Ampak če bi si naredila kaj takega, lahko potem samo spakiram in se preselim nekam v hribe bogu za hrbtom, ker v družbi pač ne bi bilo preveč sprejemljivo. Sem pa vesela za vsak korak naprek, tako mi je bila tudi ideja o tattoo konvenciji v Celju izjemno všeč. Ob obisku sem bila sicer rahlo razočarana, premalo vsega, premalo ponudbe, premalo raznolikosti, po drugi strani pa je seveda razumljivo, da Slovenija pač ni na ravni kakšnega Los Angelesa, je pa lepo, da se nekdo trudi. Trud vsekakor prinaša tudi rezultate, nekoč …

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to Tattoo konvencija Celje

  1. Sašo pravi:

    Se mi zdi, da se počasi to popravlja. Edino jaz imam pa tako “srečo”, da delam tam, kjer se bo najkasneje popravila miselnos.
    Grem pa danes pogledat na sejem. PRav je, da se dogaja, pa če tudi v mali količini. 🙂

  2. pullga pravi:

    Meni so zelo všeč tatuji v obliki besedil, sploh če ima tekst že sam po sebi poseben izviren pomen.

  3. V Celju sem bila v soboto;zadovoljna;temelji so postavljeni,zdaj pa samo še nadgrajevat…..sama sem potetovirana(roki,noga,delček hrbta in vratu) in zaenkrat v službi ni problemov,kljub naravi mojega dela,ki zahteva vsakodnevno druženje s starejšimi ljudmi……žal pa povsod ni tako-ljudje so imeli in bodo imeli predsodke….

Oddajte komentar

