I get by.

Priložnost se je pokazala in sem se spravla delat. V tovarno. Ni ravno nekaj, kar sem si vedno želela delat, je pa študentsko delo, samo ob vikendih in na splošno vse skupaj zelo dobro zrihtano. Ampak ja, tovarniško delo. Vse, kar smo se kdajkoli učili o tovarniških delavcih je res. Delo je zrobotizirano, vseh dolgih, predolgih osem ur ponavljaš en in isti gib. Še danes ponoči sem najbrž sanjala, kako iz leve v desno potegnem folijo, odrežem in zvijem. Boli me hrbet, bolijo me noge, okoli nohtov imam vse skupaj vneto. Pa sem delala samo dva ušiva dneva, je pa res, da sem hotela nehati že po prvem, tako tečno mi je vse skupaj bilo. In potem, ko sem bila že skoraj na tem, da postanem največji luzer na svetu, ki bi odnehal že po enem dnevu, sem se spomnila ene ženske, s katero sva skupaj sedeli med odmorom in ki mi je s solznimi očmi povedala, kako je delala 28 let za eno privatno firmo, ki je propadla, zdaj pa ne dobi dela, ker imajo vse tajnice že po šesto, sedmo stopnjo izobrazbe in zdaj pač dela tukaj. Meni to pravi, ki imam že tako povišano stopnjo empatije in me te življenjske zgodbice šokirajo in potrejo. Seveda sem se zamislila, kaka budala sem. Nimam pojma o življenju, nimam pojma o težkih trenutkih in sem še vedno nekje na stopnji gimnazijke, ki misli, da se bo zarad vsakega mini problema kar svet sesul. Ne bo se, Tina, bodi vesela, da kot študentka lahko delaš, ker ko enkrat ne bom več, bom zelo, zelo težko dobila službo, to je pač danes resnični svet diplomantov. In kakšni diplomanti smo to, jamrajoči. Me zanima, koliko nas intelektualcev je sploh poskusilo s kakšnim fizičnim delom v tovarni? In koliko bodočih sociologov, ki vejo vse o modrih ovratnikih in podobnih, je šlo kdaj v živo pogledat, kako vse skupaj izgleda? Saj mišice se navadijo, verjamem, ampak tisti ubijajoči občutek, da vse skozi počneš eno in isto, cel dan isti gib, tisto te pa žre in slabi moralo. Ampak glej me, že spet jamram, ko pa mi sploh ne gre tako slabo kot nekaterim.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Oddajte komentar

