I set fire to the rain!

Mogoče je čas, da spet kaj napišem o delu v tovarni. Lahko bi pisala o tem, kako pri delu v proizvodnji ni skoraj nobenega Slovenca. Resnica je pač ta, da imamo Slovenci raje fina dela, ali pa raje nekaj časa nič ne delamo, pa slabše živimo, kot pa bi delali nekaj usranega. Pa tako radi se predstavljamo kot pridne, delavne in marljive. Pa saj na nek način smo. Ko se gre za nas, ko si je treba zgradit hišo pa uredit vrtičke smo prvi, ampak ko se pa ne gre več za nas, nas pa nikjer več ni. Da bi šel kdo na gradišče delat?Pa daj nehi, raje bo čakal dlje časa ali pa forever, da mu boljša služba prileti z neba. No, pa ne bom pisala o tem.
Lahko bi raje pisala o tem, kako je, ko je na kupu toliko različnih ljudi oz. še bolje, kako je, ko je na kupu 20 žensk. Ne pravijo zastonj, da so ženski kolektivi najhujši. Vsaj za pravo ravnotežje bi moralo biti nekaj fantov zraven, ampak tukaj pač ni mogoče, ker so na začetku fina dela, za katere je potrebna natančnost, fantje pa natančnost pa ne gredo vedno z roko v roki. Slišala sem zdaj že kar nekaj zgodbic, kako je kira kiro nadrla, pa kira je ful tečna, pa kau je kira kiri nardila in podobne stvari. Še včeraj mi je tista starejša, ki je bila prisiljena pridet delat sem zaradi stečaja prejšnjega podjetja, povedala, da se je ravnokar zamenjala, ker ne zdrži več pri tistem zmaju, ki je sicer 20 let mlajša od nje, ampak do tje res preveč nesramna. Pa se mi je zdela ok, ampak saj veste, kako je, dokler se ne zgodi pred vašim nosom, tako nič ne opaziš. Pa sedim potem jaz med pauzo pred tovarno, okoli mene pa še ene pet žensk, vse starejše od mene. Malo je bilo sicer mraz, ampak to paše, ker je drugače v tovarni res vročina. Pa pride ven en tip, ki dela tam, odpre svoj avto ravno nasproti nas in se vsede na sovoznikov sedež. No, pa se je usulo. Je začela prva glej ga, kak frajer. Pa doda druga ja vešde, da more pokazat, kak ma super avto. Pa doda tretja eh, pa sej ta avto je pa res čist nikakav. In se je nadaljevalo in nadaljevalo, ne moreš pa ne moreš ti ustavit teh žensk, ko enkrat začnejo. No, pa se ta tip vstane in odide, ko pride pa do nas pa reče meni ka zej, si vidla, kok je kej razultat rokometa. O moj bog, prav slišalo se je, kako so vse te ženske naenkrat obrnile glave proti meni. In nauk: fajn je šimfat, samo ko pa nekdo okoli tebe ugotovi, kaka bitch si, pa ni več tak fajn občutek, ane.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

