Let’s file this under legendary!

Včeraj smo med delom v tovarni poslušali glasbo, jeej! V enem trenutku se je celo zaslišala ena pesem Jinxov, jaz pa sem mislila, da se bom razpočila od smeha. Sem se namreč spomnila zanimive situacije zadnjič po njihovem koncertu. Sem naslednji dan si dala za muzko v avtu Jinxe, ker sem bila še čisto v filingu od koncerta. No, in se jaz odpravim proti domu, pojem v avtu in migam. In sem že ravno za Fužinami, ko je potrebno potem zaviti ali levo na obvoznico proti Štajerski ali pa desno po obvoznici proti jugu. Torej stojim jaz tam na dvopasovnici pred semaforjem, ko nekaj zapipka. Sem mislila najprej, da je bilo v pesmi, potem pa zapipka še enkrat. Pogledam desno in glej ga zlomka, tam se je sredi ceste vzporedno z mano vstavil avto še starejšega letnika kot moj super star clio s hrvaškimi tablicami, stric z očali in tetka pa mi kažeta naj dam okno dol. Odprem okno, on pa meni v hrvaščini oprostite, kako se od tuki pride na Hrvaško, jaz pa itak v smeh. Najbrž je slišal moje Jinxe pa je sklepal, da bom prava za odgovor. Sem se zadrla desno, desno in kazala desno. Pustimo podrobnosti, da je bila pred njima tabla za Hrvaško, ane. In sta odpeketala. Desno. Jaz pa z odprtim desnim oknom, ker ga je zelo, zelo težko zapreti, ko ga enkrat odpreš, levo. Kolegica mi je kasneje rekla, da bi jima mogla zapet Daleko je more. Si predstavljate, haha.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

