Heart is a beating drum.

Ni mi blo težko it na nočno. Sem vedela, da bo težko zdržat, ampak sem si rekla, pa sej to je tako kot da bi šla ven do šestih. Pustmo podrobnosti, kdaj sem bila nazadnje zunaj do šestih zjutraj oziroma kdaj sem bila nazadnje sploh zunaj, hehe, ampak nekje v spominu imam še vedno, kako to izgleda. Poleg tega pa so bili itak vsi navdušeni nad nočno, so vsi rekli, da hitro mine, da je vse bolj sproščeno, pa še glasbo lahko imaš na glas. Glasbo! Z glasbo je vedno vse lažje. Sem sicer že v štartu vedela, da glasba mogoče ne bo čisto po mojem okusu, ampak vseeno boljše slaba glasba kot nobena glasba. Začnemo torej z delom pa naštima tip poleg mene radio z glasbo. Glede na to, da so vsi iz Velenja, sem pričakovala nekaj južnega in točno to dobila, ampak ni bilo prehudo. Toše pa Cetinski pa Matić brothers in podobno, to lahko komot zdržim. Od kod poznam besedila čisto vseh pesmi je drugo vprašanje, ampak pustimo to. No, poslušamo mi že v ta tretje ta cd, malo mi je že paral živce, ko pride mimo en tip in reče drugmu da ti donesem šabana. Ravno toliko, da nisem zakričala bože ne! Skoraj me je kap, na trnjih sem pričakovala, kdaj bo ta cd prišel do nas, ampak ga do konca službe ni bilo, jupi! Smo pa zato šli v druge skrajnosti! Vprašala tip a ma kdo kak cd pa se zadere ena ženska jaz mam, jaz mam tako na glas, da je nismo mogli preslišat. In res bi jo morali preslišat, ker ženska je namreč prinesla cd Davorja Borna. Ja, prav ste slišali, dejansko obstajajo ljude, ki kupujejo njegove cdje in uživajo v njegovi glasbi. Paralo mi je ušesa, zvončkljalo, postajala sem živčna. Ko je šel cd v ene tretje okoli, ko je tudi oboževalcem takšne glasbe začel presedati cd, je tip vprašu, če ma kdo še kakšnega. In se javi ista ženska, da ma še enga. Bornovega. Če v tistem trenutku nisem imela strel v očeh, jih nisem imela nikoli. Počutla sem se prav kot kakšna Ally Mcbeal in si domišljala, kako zavijam vrat tisti ženski. Ampak nič ni pomagalo, do konca službe smo vrteli ta cd in si širili obzorja, jaz pa sem zaznamovana do konca življenje. Kar enkrat slišiš, ne moreš več nikoli izbrisati.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to Heart is a beating drum.

  1. Tamara says:

    boga, sočustvujem… njega in podobne scene (Goran Karan!, Radolfi!) smo mi (prisilno) poslušali v avtu za dobro jutro, ko smo se v zadnjem letniku vozli v gimnazijo . Tja to, nazaj pa kaki metal in žaganje do konca, ker smo šli z nekom z drugim okusom. :S
    No, vsaj zaspala nisi? Ali pač?🙂

  2. Sašo says:

    LOL, Davor Borno. A veš, da imam jaz celo en njegov CD nekje? Ampak sem ga dobil kot nagrado še na tistem starem radiu Gama MM. (in samo enkrat prescrollal komade!)
    Se pravi da se jaz, ki moram cel ljubi dan poslušati radio 1 nimam kaj pritoževat. Nekateri še bolj trpijo🙂

  3. frutina says:

    hehe radio 1 je tud svojga dnarja vredn, ja. pa sej drgač mi je res vseen, kaj ljudje poslušajo, če jim paše nej, sam naj drugih ne silijo, da poslušajo isto sranje, ane🙂

Leave a Reply

