The glory of whatever!

Kljub svoji navdušenosti nad fotiči, fotkanjem in še posebej vsemi plastičnimi in retro zadevami, je kar malo presenetljivo, da polaroid me pa nikoli ni kaj dosti privlačil. Je hecno, dostikrat čujem od ljudi, ki jih fotkanje drugače sploh ne zanima kaj dosti, da polaroid bi pa meli, da jim je fajn tista ideja, da kar takoj dobiš slikico ven, pa v filmih izgleda res kul. Ampak meni pa ni, res ne. Se mi zdi, da ni v skladu z mojim fotkanjem, ker ko imam jaz v rokah retro fotič, jaz fotkam non stop, sploh ni važno, kaj, koga, koliko, fotkam iz trenutka, vse, kar mi pade v oko, ne šparam filma sploh. Pri polaroidu bi bilo pa podobno kot je z mojo holgico, tako mi je škoda tistega dragega filma, da ne upam nič slikat. No, ne upam. Nočem. Če bi imela polaroid, bi najbrž hudo pazila na vsako sliko, ker so papirčki tako dragi in za vsako zgrešeno sliko bi mi bilo žal, to pa ne bi blo kul in zabavno kot je z ostalimi plastičnimi. Zato si zaenkrat polaroida ne želim, se pa kdaj pa kdaj igram s simpatično aplikacijo na netu.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Oddajte komentar

