Tbf v Cirkusu!

Vedno znova me preseneti, kako selektiven je moj spomin. Sem namreč strokovnjak, kako slabe stvari potlačit tako daleč v podzavest, da jih zelo težko nazaj prikličem, če pa mi jih že rata, so spomini čisto zabrisani. Po drugi strani pa si zapomnim stvari, ki nikoli niso bile pomembne, ki so se zgodile mimogrede in nimajo nobenega večjega pomena oz. so mojim možganom pomenile več kot meni in so si jih shranili. Bravo, moji možgani! Ena takšnih stvari se je zgodila par let nazaj, ko sem igrala za Krim. No, igrala, bolj trenirala. Leto, ki mi ni pretirano pri srcu, sem uspešno potisnila nekam v podazevst, je pa imelo leto tudi par dobrih trenutkov. Pred pomembno tekmo v ligi prvakinj smo odšle v karanteno v hotel v Domžalah. Yes, really! Karantena v Domžalah. Karantena je nekaj najbolj trapastega ever. Prisiljen si v nekaj, kar ti sploh ne ustreza in ti podere bioritem in priprave na tekmo kot jih imaš drugače. Ampak trenerjem se zdi karantena nekaj superskega, nekaj jih celo zahteva izkopljene telefone, internet in podobno, potem pa se ti zabavaj, kakor se pač lahko. Tako smo zvečer hengale v naši sobi, jaz, cimra in ena Hrvatica. In ta Hrvatica je razlagala zgodbo o enem usekanem trenerju in kako jo je zezu v glavo, ko je zvedel, da je za naslednje leto podpisala za drug klub. Ona se pa ni dala in si je cele treninge pela pesem od Tbf Alles gut. In potem je odrepala/zapela pesem! No, tisti trenutek sem za vedno postala fenica Tbf!
Tbf so super in komur koli sem jih kdajkoli dala za poslušat, se je v trenutku zaljubil v njih. Kako ne boš imel rad tega splitskega naglasa in besedila pesmi, ki ti vedno povejo kakšno zgodbico. Všeč so mi, ker znajo biti noro zabavni kot tudi resni v svojih pesmi. Včerajšnji koncert je bil super, le jaz malo zmatrana. Cirkus kot koncertni prostor mi je všeč, malo drugačno od vsega kar smo do zdaj videli, tudi projekcije na stenah so bile zakon. Pa itak ti more biti všeč ime kluba, najbolj smešno se sliši ko je Mladen rekel gde su ruke cirkus. Tbf so sicer postregli z mešanico starih hitov in predstavitvijo novega albuma, ki pa se je tako ali tako že dobro prijel. Mogoče bi človek pričakoval malo več ljudi, navsezadnje jim je lani uspelo napolniti Kino Šiška, so se pa tisti, ki so bili, noro zabavali, tudi tisti smešen Hrvat, ki je vletel na oder. Bend je vedno uigrana celota, Mladen pa največja faca, ki si ne more pomagat, da ne bi na koncu navrgel še par filozofskih tipa bodimo veseli, da smo živi, ne pa da se vse skozi sekiramo zaradi nepomembnih stvari v življenju. Alles gut pa to!

This entry was posted in Mjuziq. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

