Pisma sv. Nikolaju!

Nekoga, ki vsako leto vsaj enkrat pogleda Sam doma 1. in nekoga, ki mu je bil do kakšnega desetega leta Sam doma 2. najljubši film, ni težko prepričati z božičnim filmom. Kar se mene tiče, bi mi lahko prodali kup dreka kot božični film, če bi ga le lepo zapakirali in dodali kakšno kičasto božično pesmico. Ne morem si pomagati, december je poleg junija moj daleč najljubši čas v letu. Ne vem, kje in kdaj se je ta navdušenost začela, ampak upam, da bo trajala za vedno in da bom vse skupaj uspešno prenesla tudi na svoje otroke. Ko sem torej slišala, da je nov Okornov film božični film, sem vedela, da mi bo všeč. Ko sem ga slišala zadnjič po radiu, kako ga hvali, sem vedela, da bom navdušena. Ne vem sicer, če si je na koncu zaslužil stoječe ovacije, lahko pa z gotovostjo zatrdim, da gre za presneto dober božični film. Glede na to, koliko se je v zadnjem času delalo primerjave z Love Actually, sem mogoče pričakovala nekakšno kopijo, vendar ni. Res je, da film spremlja zgodbe različnih ljudi, ampak je vse skupaj med seboj veliko bolje povezano. Vsem junakom pa je skupno to, da nihče ne bi rad bil sam za božič in da bi ta lep večer rad preživel z ljudmi, ki so mu blizu. Film je pol simpatičnih pa tudi smešnih trenutkov, ni niti za hip dolgočasen, ene zgodbe so rahlo žalostne, druge bolj komične, vse pa na koncu čaka nekaj lepega. Kako tudi ne, ko pa gre za bozič! Film je super posnet, se vidi, da gre za malo bolj ornk produkcijo in si sploh ne predstavljam, da bi Okorn lahko kaj takega posnel v Sloveniji. Mogoče ni slabo, da gre za poljski film, če ne drugega lahko računa na občinstvo v obeh državah, je pa res, da se takšnega filma še Holywood ne bi branil. Kul si, Okorn, in upam, da boš s takim tempom in takimi izdelki nadaljeval!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

