Supersampler!

Točno se spomnem trenutka, ko sem te dobila, bilo je več kot štiri leta in pol nazaj. Imeli smo finale pokala v Gorišnici, ki smo ga s Krimom suvereno osvojili. Spomnim se veliko trapastih stvari iz tistega vikenda, spomnim pa se tudi trenutka, ko mi je prijateljica dala zapakirano škatlo. Prišel si namreč tako lepo zapakiran, še posebno knjigico z navodili si imel zraven. Spomnim se trenutka, ko sem te odvila in me je soigralka Ljudka vprašala, kaj imam to, pa sem odgovorila, da najboljši fotič na svetu. Jp, že od štarta si bil moj najljubši in najbolj priljubljen. Nikoli te nisem klicala my precious, a tudi brez tega si lahko vedel, kakšna so moja čustva do tebe. Peljala sem te vsepovsod, vedno si bil blizu mene, ne glede na letni čas in ne glede na ljudi okoli mene. Bil si poseben, imel si to posebno zmožnost, da si ljudi spravljal v smeh in veselje, vsakokrat ko so te zagledali. Toliko pristne sreče in zabave je bilo okoli tebe. Bil si special edition in takšnega ne bo nikoli več. Zdaj tavaš nekje v Pragi in samo upam lahko, da nisi pristal v košu, ker bi bila to velika napaka, toliko si imel še za pokazati in toliko krajev bi še lahko obiskal!

He was my North, my South, my East and West,
My working week and my Sunday rest,
My noon, my midnight, my talk, my song;
I thought that love would last for ever: I was wrong.
(W.H. Auden)

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

