Wombats + Team Me, Praga

Ne pelje se vsakdo čez par evropskih držav na določen koncert. Ne vsede se vsak v avto in odbrzi do Prage. No, jaz sem se. In imela sem se odlično.

Čeprav sem se več kot zelo veselila napovedane preskupine Viva brother, tudi po zamenjavi nisem bila pretirano razočarana. Ampak Viva brother, joj, še vedno se mi kolca po njih, se mi zdi, da jih nme ni zastonj hvalil, v njihovih pesmih pa čujem tisti pristen zabaven brit pop, ki ga ni bilo že od prvih albumov Oasis. Sicer ne vem, zakaj, ampak bili so zamenjani.Preskupina Wombatsov je bila tako Team me, skupina odbitih Norvežanov s perjanicami na glavah. Gre za skupek fantov in eno divje ekspresionistično žensko (zdaj lahko povem, da gre sigurno za žensko, smo se pa cel koncert spraševali), par jih je na bobnih, par na klaviaturah, glavni bobnar deluje kot najbolj zdolgočaseno bitje v primerjavi z ostalimi, ki se zabavajo na odru, vsaj štirje pa vsako pesem pojejo. Gre za indie pop, čisto kjut sproščeno, zabavno muzko. Publika se je mela fajn, muzka je bla super za pozibavat se, priporočam poslušanje.

Potem pa so na vrsto prišli Wombatsi in Čehi so ponoreli. Že tako plac Lucerna, kjer se je koncert dogajal, ni bil največji na svetu, ko pa so začeli špilat, se mi je zdelo, da bo za vse premajhen. Je pa kjut plac, oder je kar daleč med publiko postavljen in tako ima vsak skoraj možnost, da stoji skoraj ob odru. Ampak to ne pomeni, da boš na oder vseeno videl, ker Čehi so velikani in ko te velikani začnejo skakat, moraš opustiti vsako misel, da boš karkoli videl in se prepustit uživanju v glasbi. Wombatsi so spet začeli z mojo najljubšo Our perfect disease, na začetku se mi je zdel zvok še malo bedn, sem pa tja pa tudi pevca zmučijo kakšni višji toni. S publiko se pogovarjajo vsi trije, so ena redkih skupin, kjer tudi bobnar spregovori, in to večkrat. Basist je najbolj divji, vse skozi divja sem pa tja po odru. Pevec je spustil tisto maškarado z masko, najbrž mu je nekdo končno povedal, da je tisto bila maska pande. Wombatsi so prav gotovo eden najbolj zabavnih bendov in to dokažejo tudi na svojih koncertih. Pri njih boste težko našli neko glasbeno superiornost, boste pa na njihovih koncertih prav govoto plesali in poskakovali. Wombatsi so bend za veselje, za noč zabave in prav to na njihovem koncertu dobite. Vredni so vsakga eura, prav gotovo se lahko zgodi, da jih bom šla nekoč še tretjič poslušat. In skakat, seveda!

This entry was posted in Mjuziq. Bookmark the permalink.

One Response to Wombats + Team Me, Praga

  1. Daša says:

    js tut, js tut!

Leave a Reply

