Ta veseli dan kulture.

Tretji december je vsako leto odlična priložnost, da tisti, ki se jim drugače ne da, dobijo eno brco v rit in odidejo v muzeje, ki so na ta dan že tradicionalno brezplačni. Celje je mesto z bogato zgodovino in pohvalimo se lahko z dvema fajn muzejema, zdaj pa se jima bo počasi pridružil še knežji dvorec. Sama sem danes odšla v pokrajinski muzej, kjer sem si ogledala razstavo Emona, pa razstavo, posvečeno naši Almi Karlin, pokukala sem še k celjskemu stropu, ki ga nisem videla že tam nekje od gimnazije, za konec pa sem obiskala še mesto pod mestom, celjsko kul pridobitev, ki te odpelje pod knežji dvorec med ostanke rimskih cest in gradenj. Všeč mi je bilo, da sem končno prebrala zgodbo o Jazonu in argonavtih, upam, da sem si jo zdaj zapomnila. Alma Karlin je tako naša, celjska, z razstavo pa sem jo še pobližje spoznala. Kakšna carica je to bila, da je kar tako v svet šla. In koliko jezikov se je naučila! Njen slog pisanja je zabaven in komaj čakam, da si sposodim kakšno njeno knjigo. All in all, super preživet dan, upam pa, da bi mi prej kot naslednje leto uspe tudi do Muzeja novejše zgodovine priti.
(Slike so slabe, to se zgodi, ko si celo jutro govoriš, da moraš fotiča zraven vzet, potem ga pa pozabiš)

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Ta veseli dan kulture.

  1. Daša pravi:

    lejo, lejo! – Almino Eriko 🙂 sej ne, da jo je povsod zraven vlačla, in je bla kr težka. – carica, res!

    • frutina pravi:

      ahahaha ka pa ko pridema v muzej in mi jelena razlaga, da se govori, da je bla alma lezbijka in se postavima pred to vitrino, pa so bli napisi po steni tipa in sem položila svoje prste na eriko in se začnema gledat pa hahljat pol čez par trenutkov pa šele zagledama napis na pisalnem.kake budale!:)

Oddajte komentar

