Jackson Richardson!

Zadnjič sem nekaj govorila, kako sem nekoč v Golovcu spremljala tekmo Celje – Ademar Leon in sem celo tekmo slikala Jacksona Richardsona. No, zdaj sem slike našla. Nek presežek sicer niso, se pa mogoče na kakšni vidi, kaj je bilo bistvo Jacksona Richardsona. Ko je igral on, je vse skupaj izgledalo tako lahkotno in zabavno, meni je deloval kot kakšen rokometni Ronaldinho, ko je poskušal z raznimi triki prelisičiti obrambo. Ali če naredim drugačno primerjavo – Richardson je bil za rokomet, kar je Federer za tenis, športna poezija, ki jo lahko spremljaš z odprtimi usti, uporaba udarcev, ki jih drugače ne vidiš, iznajdljivost in zabavnost. Po Richardsonu je to znal samo še Balić, ki pa se je na žalost v zadnjem času malu izgubil. Potem pa so na drugi strani razbijaši in igralci, ki igrajo na moč tipa Karabatić, ki bi jih lahko primerjali z raznimi Nadali, Djokovići, Murrayi. Neskončno nabijanje, udarci na moč, nobene poezije. Ne rečem, da so takšni igralci kaj slabši, seveda ne, tudi Karabatić je od prve njegove tekme za reprezentanco eden mojih najljubših, ni pa njegov rokomet nekaj kar bi za vedno hranila v spominu in občudovala. Jackson Richardson po drugi strani to je, legenda, čigar rokometa se z veseljem vsi spominjamo.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

