Lana del Rey

Par mesecev nazaj sem imela čast spoznati eno slovensko pevko oz. mladenko, ki si želi s petjem uspeti na naši glasbeni sceni. Sicer super dober glas, ampak je pač tako, da ji še ni uspelo, škoda. In mi pravi ona, da bo od zdaj naprej furala na odru pin-up stil, ker tega še nihče pri nas ne dela. Ok, jaz, naivna, sem vprašala, če je to res potrebno, a ni dovolj samo dober glas. Ampak priznajmo si, ni. Ljudje smo očitno pač taki, da rabimo nekaj, da nas potegne, če je to nekaj šokantnega in drugačnega, še toliko bolj. In če sem sama takrat še živela v zanikanju, zdaj vem, da se ista kot vsi ostali. Dobili so me pač na tipično ameriško foro – ustvari totalno velik hype okoli nekoga, pa si že na pol poti. O kom torej govorim? Samo ena je Lana del Rey. Mislim, da še nobenega albuma nisem tako željno pričakovala in odštevala dneve, kot odštevam do njenega. Dobili so me na foro. Totalno na novo so ustvarili osebo in jo uspeli tako spromovirat, da bi bilo potrebno posebne nagrade podeliti ekipi, ki jo ima okoli sebe, saj ji je uspelo super delo. Izbrisali so prejšnjo osebo po imenu Lizzy Grant, jo spremenili, totalni makeover v wannabe fatalno žensko, ji napumpali ustnice in dali za odpet par super pesmic. Pa to še ni vse. Da bi Lizzy izbrisali iz površja zemlje, so iz vseh strani tudi odstranili njen prejšnji album in izbrisali skoraj vse njene prejšnje slike. Creepy? Oh, yes! Ampak tudi super marketing. Kar naenkrat so začeli po netu krožiti članki o Lani, ki so govorili o njej v presežkih, še preden je sploh izdala karkoli. Potem pa boom, na zemljo je bil vržen fenomenalni videospot za mega pesem Video games. Tudi če ga danes še stotič pogledam, vsakič znova dobim kurjo kožo, njen glas deluje tako nežen, a obenem tako zadane, poleg pa še videospot, za katerega je nekaj časa veljalo, da ga je Lana naredila sama. Svaka čas. Ampak ne verjamem. Tako kot ne verjamem, da sama piše pesmi, ali pa da si ni dala napumpat ustnic. Kar pa ne pomeni, da ne bom letela kupit albuma ali da ne bom šprintala na koncert, ko bo nekje v bližini. Bom. Kot tipična Američanka bom že teden prej vsa nestrpna kot da se gre za življenje in smrt, kot da se gre za življenjsko pomembne stvari, saj pa si ne morem pomagat, nasedla sem, kolikor sem velika in široka.

This entry was posted in Mjuziq. Bookmark the permalink.

2 Responses to Lana del Rey

  1. Tina says:

    pesem sem že prej poznala, ampak nisem vedela, da poje ona. in teli žnabli no way in hell niso naravni!😀 drgač ma pa res lep glas, komad je noro dober!

  2. frutina says:

    ja, če bo na albumu še ene par pesmic tak dobrih, je zmagala, ker do zdej po slišanem mi je sam še born to die kr ok pa mogoč še radio. za ustnice kao sama pravi, da si ni dala, sam itak da ne zgledajo naravne

Leave a Reply

