Delam, delam, delam

Ker je moja služba malo bolj dolgočasne narave, si čas krajšam tako, da razmišljam o ljudeh, ki delajo z mano in ugibam njihove zgodbe. Zgodilo se je že, da sem po parih vikendih ugotovila, da z mano dela mama moje kolgice, s katero sem deset let igrala rokomet. Za najbolj prijazno sodelavko se je recimo izkazala tista, za katero sem mislila, da je najbolj hudobna, ker ima ves čas takšen pogled. Ampak tako pač gleda. Edina, za katero sem bila sto procentna, da je pa sigurno Slovenka, se je izkazalo, da ji je ime Jelena. Če mislite, da imajo črnke svoj način govora in pogovarjanja, še niste srečali razkurjene Velenjčanke. No, razmišljam tako jaz en dan, ko pride v dvorano en simpatičen rocker. Ni mi bilo jasno, kaj dela tam, se je morda izgubil, ampak na koncu se je izkazalo, da dela pri nas. Kul oblečen, slušalka v ušesu, svetli dolgi lasje, speti v čop, bil je kot mlajši brat Kurta Cobaina. Pa je konec šihta in pride on mimo z roko v roki s starejšo žensko. Ni bila stara, ampak starejša od mene. Če je on suhec, je bila ona kar zajetna, na sploh sta delovala kot zelo čuden par. Pa je danes naneslo, da sva delala skupaj. Mali še ni polnoleten, ženska pa ni dala pri nama s folijo, kar pomeni, da ni študentka, kar pomeni, da je zaposlena in starejša. Ok, začnem razmišljat. Mogoče ni debela, mogoče je noseča. Pa se je zgodilo, da mali še hodi v šolo pa je moral zdaj na hitro odrast. No, ja, kaj pa vem. Mogoče je pa takšna veza v Šoštanju čisto normalna? Samo zakaj potem mali ves čas čekira telefon za sporočila in ko smo na malici gre za sebe in telefonira. Izgleda kot bi imel punco. Ne tisto, ki dela zraven. Potem pa smo vsi skupaj na odmoru in njun pogovor deluje kot da bi bila mama in sin. Ok, to bi šlo. Ampak zakaj za vraga se potem pred vsemi objemata in držita za roke? No ja, gre za bolj mlado mamico potemtakem, mogoče sta pa lahko tudi mami in sin najboljša prijatelja ali pa so mogoče današnji 17-letniki veliko bolj čustveni, pa čeprav poslušajo metal. Kakorkoli že, naj si gre za ljubezensko vezo ali družinsko, v nobenem primeru ni čisto normalna, bom pa seveda še naprej špijunirala in poskušala priti zgodbi do konca. Do takrat pa bodite na trnih.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

