Good, better, me!

Pa še ena življenjska. Ko sem prišla delat v firmo, je bila moja mentorica 18-letnica, ki je imela nalogo pokazati, kako se dela s folijo. Ja, ker to je res jako inteligentno delo. Dva načina, kako zviješ. Ravno in okroglo, pri katerem zarežeš še štiri luknje. Mislim pa, da nam je vsem jasno, kako izgleda okroglo zvijanje fore. No, tudi jaz sem mislila, da sem takoj dojela. Ampak ne, karkoli sem naredila, je bilo narobe. Tina, daj bolj naravnost. Tina, premaknila si mi. Tina, daj hitreje. Tina, mudi se. Tina, pa kako si to zvila, daj še enkrat. A lepše ni šlo? Bolj kot so se mi prsti tresli zaradi treme prvega dne, bolj je bila tamala tečna. Nobene vzpodbude, nobenega razumevanja, da gre za moj prvi dan, kje pa! Pa sem mislila, pa saj bo pa naslednji dan bolje. Aaa, wrong! Cel čas sem imela občutek, da vse narobe delam, cel čas me je popravljala. Meni pa skoz po glavi pa dober je, za koga je. Potem sem že rahlo zavijala z očmi, pa je mala navrgla veš, jaz ti samo dobro hočem. In nadaljevala s svojimi Tina, postran je, slabo je zvito, vse je premaknjen, kaj so te pikice gor. Ja kako naj jaz faking vem, kaj so te pikice? Pač pikice, boli te. A-a dejmo nardit paniko. Sem dobila občutek, da je mogoče folija najpomembnejši del celotnega procesa in minila me je ideja, da bi ji rekla ah, dej no mala, saj je samo folija. Najbrž mala ne bi dobro prenesla. No, in sem štiri vikende vedno prišla na njeno izmeno, potem pa je naneslo, da sem naslednje vikende prišla na eno drugo izmeno. In veste kaj? Postala sem kraljica folije! Že prvi dan me je ena vprašala, če sem kdaj igrala kakšen inštrument, ko sem tako spretna v prstih. Vsaka, ki mi je prišla pomagat, se je vnaprej opravičla, da naj ji ne zamerim, ker ne zvija tako tanko kot jaz. Ta najbolj gajstna izmed vseh Velenjčank mi je rekla, da še ženske, ko so po par let tam, ne zvijajo tako lepo. Danes mi je ena rekla, da bi moral prav posnet, kako lepo zvijam. Jah, prišlo je do stopnje, ko mi je bilo že prav nerodno. No, potem pa sem v slavi začela uživat, kaj se bom zdaj nekaj delala, ane. Kraljica folije sem, in your face mala! Potem pa mi je danes prišel pomagat en fant, pa mu ena reče daj, poglej raj kako Tina zvija lepo, pa reče tip ja, kaj bom zdaj lepo zviju, zato da one tam v stotinki odvijejo. Pa mi je padlo dol, ampak lepo je bilo biti kraljica najbolj nepomembne stvari ever. Mi je dalo mislit, ker je bila situacija tako življenjska. Ljudje te bodo vedno grajali, pa te priganjali, gnali, te kritizirali, tečnarili, popravljali, ampak ravno zaradi teh ljudi boš na koncu boljši, ker te bodo prignali do viška tvojih zmožnosti.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Oddajte komentar

