Wild nothing!

Novičke dneva.
 Danes sem šla po skoraj mesecu končno spet mal pljuča napumpat, bilo je precej toplo, celo preveč za čas, ko bi naj bla zima. In koga mi je uspelo srečati danes? Močerada. In to dva. Še nikoli v življenju ga nisem videla, danes pa kar dva. In še sreča, da ju nisem pohodila. Sem bila že skoraj na tem, hehe kaj morem, če sem bila brez leč, pa sem zapazila neko migetanje. Se mi zdi, da smo se drug drugega rahlo prestrašili. Tista rumena na črni podlagi izgleda prav strupeno, po drugi strani pa ne vem, če obstaja kakšna lepša žival. Prav elegantni so. Nepozabno srečanje.
Kasneje sem poskusila priti v malo bolj božično vzdušje pa sem si zavrtela par božičnih pesmic. Priporočam she&him, če ste se slučajno naveličali Sinatrinih izvedb. Me je pa sestra prosila, da ji posnamem par božičnih albumov na ključek. In ker sem jo hotla presenetit, sploh če bo pesmice uporabila v kakšni šolski zadevi, sem ji hotela naložiti še novi božični album justina bieberja. Ampak glej ga zlomka, na netu nisem našla niti enega torrenta. Resno, niti enega samega. In zdaj se sprašujem, ali so Bieberjevi feni res tako lojalni in en za drugim vsi kupujejo original albume, ali se pač nobenemu na netu ne zdi vredu, da bi kaj takega naložil na net. Ali pa mogoče tretja možnost, da obstaja nekdo, čigar služba je, da briše te torrente. Zelo zanimivo sicer, ker se ne spomnim, da bi že kdaj naletela na takšen problem, pa sem v življenju že kar nekaj stvari nalagala s torrentov.
Potem pa je prišel še božični zaključek večera. Kar sem rekla, sem naredila. Še enkrat sem šla gledat Okornov film Pisma sv. Nikolaju. Nisem si mogla pomagat, ljubim božične filme in ta je res presneto dober. Mogoče mi je bil celo še bolj všeč kot prvič, prav lep je, resno priporočam. In naj povem še to, da tako doberga odziva publike še v življenju nisem doživela. Toliko smeha in raznih vzdihov, da ne omenim, da so ljudje na koncu ploskali. Resno, Okorn, bravo za tole, pojdi še v kakšen naključen kino, da vidiš, kako je ljudem všeč film. Sicer si boš še malo bolj napumpal ego, ampak če bo tvoj naslednji film še boljši od tega, ti nihče ne bo nič zameril.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

6 Responses to Wild nothing!

  1. Urškin Raj says:

    :))) mi smo samo sinatro poslušal…za kej druga ni bilo časa🙂

  2. frutina says:

    hehe ne ne iskala sm direkt album under the mistletoe

  3. dasadjuric says:

    to je pa to, ko nimam neta, da bi ti še pravočasno link prilimala. hooray me🙂
    http://newalbumreleases.net/40985/justin-bieber-under-the-mistletoe-2011/

    sej veš kak – download link – pa free user – pa dve uri kasneje – voila😉

  4. dasadjuric says:

    btw – newalbumreleases.net – best best best page za vse živo, kar na torrentih ne najdeš🙂
    aja, pa tole tipkam iz enga internet cafe-ja par metrov od bloka, in lastnik je srb sm glihkar ugotovila. feels like home hahah. al pa da sem nekje na morju v bivši jugi🙂

  5. frutina says:

    haha ne morem vrjet, da nisi zdržala brez neta😛 da ne boš zej pršla v slovenijo, pa cel tedn na netu hengala?:)

Leave a Reply

