Celjska koča

Danes mineva pol leta od dneva, ko sem se enega lepega dopoldneva odločila, da grem na celjsko kočo in s svojimi pohodi po različnih celjskih hribih nadaljujem, dokler čez poletje ne shujšam vsaj pet kil. No, s pohodi sem redno nadaljevala, prav ponosna sem nase, tudi jedla sem manj, mi je pa uspelo do danes pridobiti pet kilogramov, namesto da bi bilo ravno obratno. Kje tiči razlog, mi sploh ni jasno. Nekaj mišic se res pridobila, to sem opazila, ampak po nekem času bi vseeno moralo izgubiti na teži. Pa nisem. Kolegica pravi, da je po 26. letu vse drugače. Da se lahko trudiš in trudiš, pa ne moreš več priti na podobno težo, kot si jo z lahkoto držal še pet let nazaj. No, ja, predala sem ravno ne bom, saj pa je fajn vsak dan it na krajši sprehd, škoditi najbrž ne more.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Celjska koča

  1. T. says:

    Čaki, da prideš v 30. Zgubljati kile se zdi praktično nemogoče…😉
    Je pa res, da se nisem nekaj trudila z kondicijo. Bom pa. Začnem jutri. Oblubim.🙂

Leave a Reply

