It’s not a good time to feel this way

Res ne razumem. V zadnje pol leta sem bila večkrat okradena. Na Rock im Park so mi ukradli denar iz denarnice, kak mesec nazaj so mi na avtu ukradli del brisalca, v Pragi mi je zmanjkal supersampler in zdaj še kolo. Se mi zdi, da smo prišli do točke, ko se lahko vprašam, kaj delam narobe. Vse skozi se mi je namreč v življenju zdelo, da živim po nekih načelih. Kradem ne, lažem v res nujnih primerih, na splošno nisem nesramna do ljudi, jim ne želim žalega, trudim se, da sem kljub svoji dokaj asocialni naravi do prijateljev pozorna. Je že res, da mi mogoče ni všeč nekaj ljudi na tem svetu, a kjub temu ne sovražim nikogar. No, ja, je bil čas, ko sem želela popraskat avto ene profesorice na faxu, a tega seveda nisem storila. Kjub temu, da včasih delujem zadirčna in zaprta, ljudem težko rečem ne in bi najbrž veliko naredila za njih. Hudiča, pa saj veliko naredim za njih, se jih pa dosti ne zaveda tega. Mislim, da nisem nikoli nikogar ogoljufala, no, mogoče pri kaki družabni igrici, nikogar nisem namerno poškodovala, pa sem več kot deset let igrala rokomet, preprosto se mi ne zdi, da bi bila svetu pretirano v breme, zakaj za vraga me torej neprestano muči. Se imam mogoče preveč dobro? Ne bi rekla, glede na to, da mi ni uspelo doseči še nobenega življenjskega cilja. Ima seveda moje življenje dobre trenutke, a se mi ne zdi, da bi jih bilo toliko, da bi jih morale te slabe stvari uravnavat. Pa že tako nimam kaj dosti denarja in sem vse skozi fauš tistim, ki ga imajo, zakaj mi ga nekdo še dodatno jemlje. In zakaj moram potem poslušati še vse tiste pametne, zakaj pa nisi bolje skrbela za vse stvari. Ja, najlažje je pametovat tistemu, ki je že itak na tleh in se sekira zaradi stvari. Dejmo mu še dodatno otežit vse skupi, sej itak da si je vse sam kriv. Ne tiste budale, ki ropajo ljudi, namesto da bi se delat spravle. Ne tiste budale, ki jih sploh vest ne peče, ko nekaj takega naredijo. Ne tiste budale, ki nekomu namerno uničujejo življenje. In res, bulim v strop in si mislim, zakaj. Resno, zakaj ravno jaz. Vedno, vedno jaz. Ko že misliš, da pa se bo mogoče vsaj nekaj dobrega počasi izcimilo iz tvojega življenja, te nekdo suvereno zabije, ljudje okoli tebe pa te dokončno dotolčejo. In potem se naj človek sploh še trudi?

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to It’s not a good time to feel this way

  1. T. says:

    Tina, te čisto razumem… po takih dogodkih imaš potem občutek, da si ti kriva, da se ti vse to dogaja, pa verjemi, da nisi!! To je tako, kot če bi se obsojala, za nekaj, na kar nimaš vpliva (ko pa veš kakšen je sistem) – tako kot se jaz včasih za mojo brezposelnost…
    To se nam pač dogaja, samo da se NAM zdi toliko bolj krivično, ker sami tega ne bi nikoli naredili drugim! Kar ni tvoje se pač ne dotikaš, do vseh skušah biti prijazen, težko rečeš NE (tudi ko bi včasih moral), zato ker smo tako pač vzgojeni in se nam tako zdi prav. Na žalost tudi jaz opažam, da veliko ljudi (=budale) lažje pride do vsega na neetičen način, se ne sekirajo, teptajo ostale ljudi in jih na sploh ne zanima, na kakšen način (ponavadi nepošten in nesprejemljiv) pridejo do tega. Je pa res, da v SLO za takšne ni učinkovitega sistema kaznovanja za take… Žal! 😦
    Človek res zgubi voljo do vsega!
    Vseeno upam, da najdeš kolo in da ga je le nekdo prestavil!!

    • frutina says:

      kak sm pa žalostna res..prav ne morem dojet no…tam se zazam cel mesec v tovarni, zato da bom dobila pol tolk denarja ko en, ko mi je tule kolo spizdu pa ga bo prodal, fakof res. pa ko prav vem, da je mogu bit en, ko ma neki v našem bloku in da ga ni sram ukradit nekomu, ko ga pozna. evo, še en dokaz, da v življenju najlažje prideš skoz, če pač nisi pošten. brezveze gledat na soljudi, glavn, da se maš ti fajn. kje so cajti, ko smo puščal kolesa nezaklenjena PRED blokom…

Leave a Reply

