Ti, ti karma!

Pa kaka prasica je ta karma, ne morem vrjet, no. Pa kje me vedno najde, ne moreš se ji skrit ali ji ubežat, počaka, da si miren in te v vsej tvoji mirnosti preseneti. Pa saj danes ni bilo tako hudo, v bistvu sem se začela na vsa usta smejat. Zgodbica je sicer sila preprosta in poučna, če pa me je kaj izučilo, bomo pa videli naslednjič. Sredi decembra sem namreč pisala super lepe božične čestitke, ki mi jih je kot vedno naredila sestra. Jp, jaz sem ena tistih, ki jih še vedno in rada pošiljam. Vse sem pospravila v kuverte, ko sem prišla do zadnje, ki ni imela kuverte, poleg tega je bila take čudne oblike, da ni pasala v nobeno domačo kuverto. Pa sem jo pospravila na kupček mojih stvari pa si rekla Tina, ne pozabi kupit kuverte za čestitko, da jo bo Nina pravi čas dobila. Seveda sem pozabila in jo našla včeraj, ko je bilo vse že mimo, v njej pa seveda na veliko piše vesel božič. Sem malo razmišljala, kaj naj, ampak sem se na koncu odločila, da Nina očitno letos ne bo dobila moje čestitke. In kaj se zgodi danes? Dobim najlepšo čestitko ever. Resno, ne pretiravam. Čestitko odpreš na 360 stopinj in dobiš ven pravo 3d snežinko. Wow! Od Nine, seveda! In notri napisano, da jo je čestitka spomnila name. Joj, kill me now. V življenju nisem bila hkrati tako vesela in slabe vesti! Vem za naslednjič, za čestitke se je treba do konca potrudit, nekaj na pol se ti bo vedno vrnilo!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to Ti, ti karma!

  1. Urškin Raj says:

    to pa res ni lepo.
    prvič, napisat, kdo ti te lepe čestitke nardi.
    drugič, dobit 2 (dve) kuverti, pa pol ne poslat
    hm…

Leave a Reply

