Nosečniška

Kdor me pozna, ve, da sicer rada fotografiram, ampak nikakor ne znam fotografirat ljudi. Z urbanimi sstvarmi je vse lažje, pač tam so in ti imaš ves čas na svetu, da nekaj narediš. Pa pri urbanih stvareh točno vem, kaj me zanima in kaj hočem poslikat. Res, kar butne v mene. No, z ljudmi je drugače. Prav ne znam ujet pravega trenutka in res redke slike ljudi so mi všeč. Ko me je torej prijteljica prosila, če jo lahko poslikam, ker je noseča, sem bila seveda skeptična. Sem ji povedala, da jaz tega ne znam niti nimam primerne opreme, ampak je bila vztrajna. Pa sem probala, kaj mi je pa drugega preostalo. Itak se je pa sama  pripravila in prebrskala celoten internet za potencialnimi pozami, s tako pripravljenimi ljudmi pa tako ni težko, ti si tam, samo še da škljocneš. In ja, za prvič niti ni bilo slabo. Sicer sva delali v izredno slabih svetlobnih pogojih, ampak sem kar zadovoljna. Itak je sama tako hotela, zdaj pa naj ima, haha.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Nosečniška

  1. Klara says:

    Uuuuauuu, bjutiful nosečniška fotka, plus pogled mopsa,-)))
    Klara

Leave a Reply

