I’m leaving you

Novo leto je sicer minilo brez nekih že stokrat slišanih novoletnih resolucij, sem se pa odločila, da bom v novo leto vstopila brez facebooka. Preveč časa sem mu posvečala, potem so mi pa počasi še ljudje začeli it na živce, pa sem rekla, da ga za nekaj časa odklopim, samo toliko, da se malo zorganiziram in začnem malo bolj posvetiti nemščini in diplomi. Postopek izbrisa računa pa sploh ni tako preprost, kot bi si človek to predstavljal. Brskala sem po nastavitvah pa kar nisem in nisem našla gumbka delete. Sem pa našla deactivation pa sem si rekla close enough in ga pritisnila. Ampak ne, tako lahko pač ne gre. Ste premislili? Res želite to? In potem še slikice par prijateljev, ki me bodo bojda pogrešali. CCC facebook, pri vsej svoji tehnologiji bi lahko izbrali osebe, a katerimi sem bila najbolj v stiku, ane. Pa tudi to še ni bilo vse, morala sem še povedati, zakaj sem se odločila za ta korak. Vem, tudi facebooku se mora čudno zdeti, zakaj jih tako aktiven član zapušča in zato sem podala tudi čisto iskren odgovor: Don’t worry, I’ll be back soon. In odšla. Sem mislila, da bo težko, da se bom na vse pretege trudila, da ne bi slučajno šla na facebook, pa resnici na ljubo sploh nisem kaj dosti razmišljala o njem. Saj mi je žal, da ne morem pogledati novoletnih slikic pa da ne morem naložiti svojih, ampak drugače sploh ni težko. Zgleda sploh nisem bila tako zasvojena, kot sem mislila. Če pa kdo misli, da sem zaradi tega kaj več naredila za fax, se pošteno moti. Moja neorganizacija očitno ni zaradi facebooka, ampak zaradi interneta na splošno. Čas, ki sem ga prej porabila za facebook, zdaj pač porabljam na drugih straneh, damn. Edina rešitev zame bi torej bila, da vsak dan po deveti zjutri, ko končam s svojim ritualom zajtrka in branja blogov, ugasnem internet. Možnost, o kateri moram resno razmisliti! Ampak biti odrezan od interneta? Kar zastrašujoča misel. Ampak potem sem se spomnila profesorice komunikologije na faxu, ki nam je razlagala, kako že par let skupaj ne prebira novic, časopisov in podobnih novičarskih medijiev. Kako za vraga jo potem skoraj vsak teden vidim na tvju, ko podaja svoja mnenja o aktualnih stvareh, je pa drugo vprašanje. Glavno je, da ugotovim, da se da. Če sem pa sama dovolj vztrajna, se bo pa pokazala skozi čas. Malo me sicer skrbi, da kaj zamujam na fb, da se moji prijatelji dogovarjajo o stvareh, ki jih sploh ne bom vedla oz. bom kar naenkrat izbrisana iz dogovarjanj, ampak to pač moram vzeti v zakup. Itak so do sedaj le redki sploh opazili, da me ni. Sem pa zdaj dva dni skupaj ugotavljala, kako trapast je v bistvu fb, pa kako nas je preprosto zasvojil, pa da mi bo čas brez njega še kako dobro del, no potem pa sem hotela danes smučat, sem se pripeljala na Golte in me je tam pričakal napis zaprto zaradi vetra. Damn, sigurno so imeli objavljeno na fb! Če bi le bili še tako aktivni na svoji spletni strani, za vse nas, ki smo se odrekli fb in za kogar še obstaja svet tudi brez facebooka! Ne nas pozabit, haha!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to I’m leaving you

  1. Urškin Raj says:

    tudi na radiu so povedali, še jaz sem slišala🙂 bi prišla pa deepa čohat😉

Leave a Reply

