Kaj ima denar s tem?

Poznam par ljudi, ki imajo točno zastavljen načrt, kaj bi naredili, če bi zadeli milijončke na lotu, ki se zdaj ponujajo. Malo za šalo malo pa za res imajo že zdaj polno idej, kako bi denar vložili. Možnost, da zadanejo, je sicer res majhna, nekje ena proti petnajstim milijonom, ampak nikol ne veš, kaj pa če. Jaz si po drugi strani takšnega denarja sploh zamislit ne morem, za mene je milijon eurov nepredstavljivo, že sto tisoč se mi zdi takšna imaginarna številka, lažje si predstavljam kakšnih deset tisoč. Nikoli nisem kaj dosti razmišljala, kaj bi naredila z denarjem, resnici na ljubo tako redko igram loto, da bi bilo o tem kar trapasto razmišljat, saj veste, ne moreš razmišljat o jabkah, če nisi nikoli posadil jablane. Vem pa in to sem si zamislila že par let nazaj, če bi zadela, ne bi nikomur povedala, svojim domačim pa bi nakazala vsakemu neko količino denarja in potem bi se oni spraševali, od kje je ta denar priletel, jaz pa bi se v ozadju nasmihala. To se mi zdi ultimativna domislica. Seveda sem zdaj začela razmišljat naprej. Imela bi tisti snowboard Burton, ki mi je tako noro lep in ga opazujem že en mesec na netu, pa nove smučke, longboard Bhangra, pa uro Quiksilver, ki si jo želim že par mesecev, pohodniške šuhe Adidas, za katere tud zbiram dinarčke, bundo Billabong, ker so tak noro lepe, rabim novga Supersamplerja, pa Lomokino bi mela, lahko bi si končno kupla letalske karte Brazilija-Južna Afrika-Avstralija, mogoče bi celo lahko šla pogledat Sundance in smučat v Park City. A vidite, kako to gre. Najprej bi si zamislila vse tiste majhne stvari, ki sicer niso bogvekej, ampak bi si jih zdaj končno lahko privoščila brez stoletnega šparanja denarja, potem pa bi se začela počasi in postopoma preseravat, dinarčki bi kopneli, jaz pa bi postajala kot tisti bogatunčki, ki sploh ne vejo, kaj je pravo življenje, ko se moraš za stvari, ki si jih želiš, dejansko borit.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to Kaj ima denar s tem?

  1. Tina pravi:

    jaz tut ne bi nobenemu povedala 😀 nakazala bi na banko in živela od obresti, kupila bi si pa vse Art čevlje, ki so mi noro všeč, pa si jih sedaj ne morem privoščit, pa kakšno Desigual obleko, pa mogoče nov avto.
    kakšni so Adidas pohodni čevlji? 😀

Oddajte komentar

