I won I won omg I won

No, mislim, da tale vikend ne bom zadela na lotu. Zakaj? Zato ker sem pravkar zadela novo plastično kamero na lomography.com in bi bilo jako čudno, če bi mi ostal še kak konček sreče za kaj več. Situacija je bila sicer kar smešna. Na strani imajo ves čas nagradne igre, kjer pod neko temo naložiš fotke, ki tej temi ustrezajo, potem pa izberejo najboljše. Da si izbran, je seveda zelo majhna možnost, saj sodeluje na stotine ljudi, sama pa le redko naložim kakšno fotko, ravno zaradi tako majhne možnosti, poleg tega se mi nikoli ne zdi, da bi lahko bila moja slika dovolj dobra, že zato ker so moje slike čisto navadne, brez kakrnšnegakoli cross-procesiranja, kar pomeni, da tudi barve niso tako živahne. No, potem pa sem konec novembra v Pragi izgubila supersamplerja in sem malo več obiskovala stran, ravno zaradi nagradnih iger, da bi lahko lažje prišla do novega. Sicer ni bilo nobene, ki bi me zelo pritegnila, dokler nisem našla te – the most awkward family holiday photo. Sem si mislila pje, teh imamo pa v naši družini kar nekaj in uploadala neko zelo staro fotko moje družine, kjer izgledamo vsi skupaj res trapasto in smešno, sestra nas je pa slikala. Potem pa sem seveda na to nagradno igro pozabila, standard. Danes pa čekiram jaz google reader, kjer imam tudi blog lomography. Na readerju imam ogromno photo blogov, skozi katere grem zelo hitro. Danes tako šibam po readerju, ko grem mimo nečesa znanega. Grem nazaj in najdem svojo slikico. Zmagala sem. Wuhuuuuuu! Še zdaj komaj verjamem, pismo, no, kak fajni občutek je, ko nekje zmagaš, pa tudi če gre za najbolj trapasto slikico ever. Kdo bi si 18 let nazaj mislil, da smo naredili nekaj zgodovinskega. Da pa ne bom kar tako nakladala v tri dni, si lahko ogledate našo zmagovalko. Smeh obvezen!

This entry was posted in Lomo pics. Bookmark the permalink.

6 Responses to I won I won omg I won

  1. Urša says:

    hahah kiri modeli :)))) zmagajo pa atove pižeme :))

  2. Urša says:

    v bistvu bi pa pol morala jst dobit nagrado, ne, če sem jaz slikala😉

  3. frutina says:

    haha ja sej je en spodi napisu i love the trousers of the winner pic: this man has courage! ;))

    ja lahk mal sprobam pa če mi ne bo všeč ti dam😛

  4. Sašo says:

    Čestitke🙂 Fotka je pa itak TOP😀

  5. TiNa says:

    Uuu, kok kuuul – Čestitkeee😀 Zakon fotka, hahaha!

  6. Pingback: Dianca | frue's here

Leave a Reply

