The best of the best – Jackson Richardson

Vedno znova mi je hecno, kako se življenje igra z nami, kako je polno smešnih naključij, ki jih sploh ne pričakuješ in ki ti lepšajo vse skupaj. Že zadnjič sem govorila o tem, kako je bil moj najljubši rokometaš vedno Jackson Richardson, kako je bil takrat rokomet še zabaven, kako je rokomet izgledal, ko je on stopil na igrišče. Gledala sem ga na parih tekmah v živo, gledala ogromno tekem po tv, ampak nikoli mi ga ni uspelo srečati v živo. Ko so igrali v Celju, sem se sicer na vse pretege trudila, ampak zaradi mojih treningov ni šlo skozi. Joj, kako smo hecni, ko smo mladi in nam samo podpis in zgledovanje po nekom pomeni tako veliko. In ja, tudi njegov podpis sem nekoč našla čisto po nesreči na neki žogi, ki sem jo našla. Več pa ni uspelo. Potem pa gremo mi včeraj po finalni tekmi evropskega prvenstva v rokometu med zadnjimi iz beograjske arene, ker je morala kolegica še po fotiča, in stopamo okoli arene proti parkiriščem, ko ga zagledam. Jacksona Richardsona. Mislim, da nisem v življenju odreagirala hitreje. Še preden sem sploh lahko našla svoj fotič v torbici, sem ga ruknila v roko in vprašala, če se lahko slikam. Wuhu! Slikala sem se z Jacksonom Richardsonom, I’m a happy kid right now, par let prepozno, da bi imelo večji vpliv na moje življenje, ampak tole je definitvno a dream come true. Majhen moment, ki pomeni veliko. Legenda je pač legenda za vedno!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

